tisdag, november 20, 2012

Award !!!

God morgon sköningar!!!!
Jaha Tisdag igen alltså....
I dag börjar jag inte förren 13.00 så då ska det
hinnas med en massa ärenden på stan innan.
Lite spritspåsar,ljusslingor.födelsedagskort och té
i från Tebladet står på schemat och sedan köpa
 med sig lunch till jobbet och sätta sig en stund
i lugn och ro =)

Och vet ni....i Söndags morse vaknade jag av att jag
fått en jätte fin award av gulliga Helena med bloggen H´s enkla vardag



Där har jag fått en massa frågor att svra på som handlar om mig!!!
Ska bli jätte kul att sätta sig att fnula på det =))))
Men det får ta några dagar och återkommer med detta.

Nu fixa i ordning
snart hoppa upp på cykeln =)

           Ha nu en stört skön Tisdag mina vänner =)))))





Kram Thess

5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Vad roligt, det är du värd.
Ska bli kul att höra lite om dig min vän!
Fin gran.. har stått och hållt i en sån själv, men inte slagit till än..

Kram Jannike

Helenas enkla vardag sa...

Den är du så mycket värd!
Vad fint granen står i glasburken! Just en sån stor burk vill jag också ha!
Kram Helena

Jennys gömma sa...

Hej & Grattis till utmärkelsen! :) Så adventsmysigt du har det! kram kram

Charlie sa ... sa...

Grattis!!!

Kram
Lotta

Blan betong och gammeldags pioner sa...

HALLOJ GRATTIS TILL AWARDEN....du ha en härlig blogg kram från Maja