fredag, november 23, 2012

Fredag & Tjej middag !!!!

Yeeeeesss !!!!
Äntligen är den här.....underbara Fredag!!!!!
Sååå efterlängtad och välbehövlig.
Måtte ljuset oxå snart komma tillbaka för det här är
inte roligt längre.....någonstans =(
Men i kväll mina vänner där emot blir det roligt =)
Äntligen dax för "Fantastiska Fyran" att ha lite tjejmiddag.
Så direkt efter jobbet blir jag upp hämtad och körd till
 ett dukat bord....och inte ett skit (ursäkta) behöver
jag göra....förutom att tugga,svälja och sörpla rödvin.
Och det mina vänner är vad jag kallar ett riktigt
praktfullt Fredags mys =))))

Önskar er alla en skön kväll & en härlig start på helgen !!!!


Trådkorg House Doctor


Krukor Rum 287 & Tavla egen deisign =)


Kram Thess

5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ja du, tugga, svälja och sörpla kan man ju klara av... låter som en mycket bra kväll för dig vännen!!
Kram

Gabriella sa...

Underbart med sådana kvällar, de brukar vara sällsynta! Trevlig kväll=)

Jennys gömma sa...

Njut kvällen! :) kram Jenny

Hanna sa...

fin blogg. Roligt att titta in här.
Kram
Hanna

Lilla Majken sa...

Vad härligt och få en kväll med tjejerna!

Hoppas ni hade en trevlig kväll!

Kram på dig. Therese