lördag, november 03, 2012

Alla Helgons Dag !!!!

God kväll goingar =))))
Ligger på sängen och tittat på "Hela Sverige bakar" och försöker
att bli lite inspirerad in för lite bakning i morgon.
Mamma med sambo,och Bror med sambo kommer hit
i morgon eftermiddag och fikar lite,så något nytt
vore kul att testa.
Kan ju alltid prova på dom menar ja ;)

Vad har ni gjort i dag?
Själv blev det en sväng till det stora gul/blåa företaget i dag igen för
att införskaffa lite mera förvaring till lilla fröken här hemma.
Och självklart fick jag med mig lite mera än vad jag skulle i vanlig ordning =)))

Sen har vi fixat och grejat lite i Ellas rum så nu har hon både säng ben och
nytt överkast.
Nu ska vi bara göra en sänggavel och få tag på ett skrivbord vilket
verkar vara stört omöjligt ta mig tusan....men jag tänker inte ge upp.

När det blev mörkt här på eftermiddagen så givk vi bort till kyrkogården
som ligger bara 100m här ifrån.
Och himmel såååå vackert det är med alla 1000 tals brinnande ljus.
Även om det samtidigt nästan är lite kusligt =S.

Men nu ska jag ta och rulla ur sängen och hjälpa J att fixa kvällens
plankstek =)))) stor favvo här hemma !!!!!

Men till det bästa av allt mina vänner för er som inte är ute
och svirar......så börjar ju Downton Abbey !!!!! i kväll !!!!yeeeeeyyyy =)))

Och på tal om det...ni som inte har sett "Revenge" ni mååååååste,punkt slut. =)

Nej nu snabb dusch sen plankstek.





Kram Thess

7 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

vackert och sorgligt på samma gång....*ler

Hoppas plankan smakar ..här blir det pizza ..

Kram

Pernilla På Piazan

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej Thess...här har vi haft lite kalas för min mor som fyler år.
Önskar att vi oxå hade det där stora gul-blå företaget nära..behöver en del smart förvaring.
Vilka stämmningsfulla bilder du bjuder på..det sägs att det är väldigt mäktigt att se alla lyktor lysa för nära o kära på graven under denna helg.

kraaam

Helenas enkla vardag sa...

Revenge säger jag också är ett måste! Downton Abbey missade jag! Jag var på världens roligaste och bästa film på länge! En oväntad vänskap! Se den om du inte gjort det!
Så himla bra!
Kram Helena

Linruz sa...

Revenge följer jag slaviskt.
Men Downton Abbey missade jag...hoppas att de sänds i repris ngn dag.

Då ska jag hålla mig i från din feed i dag då om du ska baka.....hihi blir ju alltid så älskad när jag kikar in på dina bilder.

Kram kram
Lina

Life´s Silverlining and I sa...

Oj då har jag två program som jag måste se:) tack för tipsen! Kram Nilla

Lilla Majken sa...

Downtown Abbey, får man bara inte missa. Avsnittet höll måttet även denna gång.

Kramar Therese

kråke sa...

Stor kram till dig tillbaka vännen:)))

kråke