onsdag, oktober 24, 2012

Siffror !!!!

Hej vänner !!!
Japp nu är inventeringen gjord för detta år och
även denna gång har jag drömt om siffror och
legat och räknat hela natten =))))
Så idag har jag faktiskt inte gjort mer än jag har behövt.
Och inte lär det bli så mycket mera gjort heller =)

Kom på att jag helt glömt bort att visa vad jag
klickade hem från Perlan living förra veckan.
Ett av Tine K´s underbara doft ljus med doften fig.

Resten av grejerna har nog tyvärr inte fastnat på bild riktigt än
men det kommer =)

Men nu tror jag att ljuset får följa med mig in i badrummet
och sprida lite härlig doft medan jag lägger mig i badet.

Hoppas ni haft en riktigt skön Onsdag  och tänk snart är den
här igen.....ja helgen alltså =))))





Kram Thess

5 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh så fint, kram

Helenas enkla vardag sa...

Vad fint ljus och fin kruka också för den delen!
kram helena

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Åhhh.. ett bad och tända ljus..gud så härligt det lät !!
..det här med semlor..härligt att du är PÅ !!!

Kram Anette

Life´s Silverlining and I sa...

Jag köpte mig ett lyxigt skumbad igår. Ikväll blir det nog hemmaspa efter en intensiv vecka:)

Fotokursen jag ska gå är en intensivkurs, en helg från morgon till kväll i två dagar så rejält intensivt. Annars skulle inte jag heller haft tid. Kram på dig!

Annika sa...

Skönt att inventeringen är gjord. Förstår att det är en lättnad. Fina bilder. Kram