torsdag, oktober 18, 2012

Regningt men Härligt !!!

Vilken skön dag vi har haft!!!
Det började med att Ella väckte liv i mig 8.30!!!!!!!!
behövde visst sova tror jag och hon själv hade sovit
nästan 12 timmar.
Hon lite hängig i går och vi trodde ganska säkert att hon höll på att bli sjuk.
Men hon verkar ha sovit bort det ;)

Mysig frukost blev det med nytt gott té (oriental evening från Karin
på tebladet)
färska frallor och sprillans ny pyssel tidning,underbart härlig
start på dagen!
Efter det hamnade Ella framför Madicken på tv´n
och jag hamnade i köket och bakade lite cup cakes,var bara
tvungen att inviga mina nya super söta formar =)
(bilder på detta kommer i morgon....promise =)))

Sedan tog vi faktiskt på oss stövlar och regnjacka och
cyklade bort till skogen en sväng,där gick vi en bra stund
och bara andades in härlig härlig höst luft och tankade lite energi .
Ella blåste en massa såpbubblor och jag plockade grenar !!!!!
Jaaaapp,mycket riktigt ett nytt pyssel projekt på gång.
(Herre Gud,Janne kommer verkligen tro att det har slagit
över på allvar den här gången när han kommer hem
och det står en en hög med blöta skitiga grenar utanför dörren=)))))

Men när vi var så där lagom blöta och lagom rosiga om kinderna åkte
vi hem för att fika på nybakade cuppisar och varmchoklad.
sittandes under en filt i soffan och tittade klart på Madicken =)

Men nu kommer snart J och vi ska åka och hämta ett stort paket
som jag har klickat hem ;)))
Vad det är i?????
Det får ni se en annan dag =)


                                              Var rädda om varandra











Kram Thess
                                                              

6 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så vackra bilder !! Låter som en riktig må-bra-dag !

Kram Anette

Bromans Bravader sa...

Åh vilka underbara och höstiga bilder. Spännande att se vad högen ska bli och vad du klickat hem.
Kram

Helenas enkla vardag sa...

Härligt med riktig skogsluft! Blir det en stjärna av pinnarna? Kulmatt se vad du klickat hem!
Kram Helena

♥ Fyra årstider sa...

Mysigt och Ella är söt som socker som sin mamma.

Kram Lotta

Ekenäsliv sa...

Åhhh, va mysigt vännen! Låter verkligen som en toppendag, e sån där "tanka-på-sig-dag". Skönt att kunna sova ut lite med:-)
Imorgon ringer inte min kl vid fem tack o lov!! =))
Snart ska jag hem o förbereda inför tjejmiddag ikväll, med tjejer/kvinnor/damer i åldern 20-60 mycket trevligt!!'
Ha en fin fredagskväll!!
Kraaaaam Anna

ExPIAtriate sa...

Vad sot din dotter ar och vilka harliga hostbilder du bjuder pa! Jattefina!
Kram!