söndag, september 16, 2012

Höst i Kolonin & Tjej middag !!

God kväll i skymmningen!
Sitter här i soffan med fötterna på bordet och börjar
inse att den här dagen är nog den snabbaste någonsin....
Men den har varit väldigt skön,jag har inte direkt
förtagit mig om man säger så.

Vaknade sent efter att ha varit på tjejmiddag i går,som som vanligt blev
rätt sent, lite lagom med vin och hysteriskt mycket skratt =)
Efter en skön och lång frukost åkte vi ut till stugan och fikade
med min pappa som gjorde oss sällskap.

Väl hemma igen gick jag och la mig på sängen för att bara vila
en stund och bläddra i ett ny inköpt magasin.......tjena,det tog
ta mig tusan inte 2 minuter så sov jag som en bebis med magasinet
på magen haha =)
Men och andra sidan så kanske jag kan hålla mig vaken i kväll
och se färdigt BECK filmen som är i kväll.
Vill ju för allt i världen inte missa Gunvald Larsson!!!!

Hoppas att ni alla har haft en skön och avkopplande helg.




Kram Thess

8 kommentarer:

Linruz sa...

Kram till dig med du fina :)

Ekenäsliv sa...

Vilka ljuvliga bilder!! Jag vet jag känner mig lite tjatig, men jag blir lika imponerad varje gång jag ser dina fina bilder:))
Gott med en lur så där:)
Här har vi jobbat på och fått en del gjort och det är skönt. Dottern har varit med farmor o hennes man ute o seglat och tittat på sälar:)
Hoppas du kan hålla dig vaken till filmen nu då, hi hi.
Kram Anna

Bromans Bravader sa...

Nååå... sover du, eller höll du dig vaken???
Kram

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Det blev Beck här också=)

vitapusselbitar by me sa...

Åååå vilka fina Höstbilder Tjejen!
Första gången jag ramlade in på din blogg, kommer återkomma!
Ska se mig om kring och läsa lite om erat hem!
Ha en fin måndag
KRAM ELLE
"passade på att bli fin följare"

dianasdrömmar sa...

Underbara bidler Thess kram Diana

kråke sa...

Härliga höstiga bilder:)) Ibland är det skönt att bara vara och somna med tidningen på magen;))

Kram på dig:)

kråke

blockethuset sa...

Vilka vackra bilder..jag har också ramlat in här..