fredag, september 14, 2012

Höst fredag & Nya kontoret !!

God förmiddag på er där ute i höstrusket.
Sitter vid köksbordet och hör regnet piska mot köksfönstret.
Men vad gör väll det......det är ju Fredag!!!!!
Här har varit full rulle på morgonen,kollegorna blev nämligen så
till sig över macaronsen jag bakat.... så till sig att jag faktiskt fick
en beställning på stört till ett 20 -års kalas i morgon.
Och när jag ända var i farten och hade ångan uppe så
passade jag på att baka ännu en sort (som tyvärr inte fastnat på bild än =)))



Men nu sitter jag och funderar på hur i hela friden jag ska ta mig till jobbet
utan att komma fram och se ut som en dränkt katt.
Kanske helt enkelt är bäst att ge sig av på en gång så kanske jag
åtminstonde hinner torka något innan det är dax att
ställa sog i butiken =)
Japp så får det bli!!!!
Önskar er alla en u n d e r b a r t hääääärlig fredag =)

Här kommer lite bilder från kontoret som ( nästan ) är klart.


Kram Thess

6 kommentarer:

Linruz sa...

Wow vad fint du har det på kontoret.

Ha nu en toppenbra dag på jobbet.
Kram kram

Lina

Quélih sa...

Love the photo's :)

Ekenäsliv sa...

Woooow vilket fint kontor!!! Där kommer du ju vilja sitta och vara jämt ju;))
Gillar den lilla hållaren för presentsnören, har du gjort den själv? Väldigt bra idé:)
Här blåser det kallt också, blir till att kura inne denna fredag:) Ikväll kommer mannen hem som varit på Mac Sys Admin i Gtb sen i tisdags morse, skönt att få hem honom:))
Ha en skön helg!!
Och mums va gott med macarons, vad har du för knep?:)
Kram Anna

Gabriella sa...

Åh, vilket kontor! Underbart!=)

kråke sa...

Vilket snyggt kontor!!:)) och kakan ser inte dum ut den heller;)))))

Kram fina och härlig söndag!

Kråke

nytt o nött sa...

Jättefint! Bandhållaren är underbar. Har du köpt den nånstans eller är den hemsnickrad? Jag skulle vilja ha en likadan eller en liknande. /Ica