tisdag, september 18, 2012

Ny header & Ny hylla !!

God morgon mina vänner !
Ja som ni ser så har jag ääääntligen fixat till
en ny header!!!
Jag kände att pioner och midsommarkrans inte riktigt
kändes så aktuellt längre =)
MEN den blir ju för kort....och jag blir ju skogs tokig
för jag har ju kunnat göra den så att den passar och så
helt plötsligt har jag uppenbarligen glömt det =(
( om någon smart själ kommer på ...säg gärna till =)))
Annars ser jag att många plockar bort bilder i från sina hedrar
och har mera stilrena sådana.
tycker att det är jätte fint men njaa....det är väll inte riktigt jag........än.....i alla fall =)
Och framför allt så tycker jag jag att det är såååå kul att sätta ihop
bilder så att det ska passa med tema och färg ;)

Har även fått upp en hylla i sovrummet!!
Känns som att den sitter lite för högt upp.men samtidigt så
är det 3.50m i takhöjd så jag kan inte ha den föööör långt ner för då
ser det ju hel konstigt ut.
Jag vet ett I-lands problem men i allafall =)

Nä nu ska vi se om vi kan slita oss ifrån kanel knäcke och Nicke nyfiken
och göra oss i ordning för att åka till jobb och dagis.


Hoppas att ni får en fin höst dag !!!







                                                              
                                                                Kram Thess

P.s La in en extra bild i headern,
blev det inget "hål" =)
Men jag vet att det har funkat med 4bilder oxå.=)

6 kommentarer:

vitapusselbitar by me sa...

Wow vilka fönster ni har i sovrummet! Kanon fint med hyllan! Drömmer med om högt i tak, då vi måste byta hus för att den drömmen ska gå i uppfyllelse;) hi hi ha en fin em! Kram Elle

Ekenäsliv sa...

Du är ett GENIIIIIIIIII!!! Supersnyggt vännen:)
I like it a lot!!
Och tänker att jag också ska uppdatera headern lite, hi hi. Kanske blir det något i veckan:)
Hoppas du haft en fin dag!
Kram Anna

Jennys gömma sa...

Härliga bilder som alltid! :) Kram på dig!

Bromans Bravader sa...

Jättefin header. Min är under produktion, har lagt upp bara text än så länge.. och har fått hjälp av en vän, ska bli kul att se om hon kan få fram något passande. Var så himla less på att mina bilder i headern alltid var lite "efter". Det var liksom vår fram till nu, jul fram till påsk och så.. ja du vet.
Kram Jannike

Helenas enkla vardag sa...

Jättefint blev det! Verkligen inbjudande! Kram

Anonym sa...

Hej! Jättefin blogg du har, hittade hit från en annan blogg. :) Jag är nyfiken på dina tapeter du har i sovrummet, så fina. Hoppas du vill berätta vad de heter/var du köpt dem? :)
Kram fr Jessica (utan blogg än sålänge)