torsdag, september 06, 2012

Det gick så där....!!!!

Med det där om att sitta still på häcken
och inte göra någonting =).
men jäklar vad jag har fått mycket gjort och andra sidan.
Ni vet hur det är en gång i månaden....anting sitter man som en
säck potatis och äter allt som kommer i ens väg...
eller så far man fram som en tornado och gör typ allt....
hälst på en gång också =)
Så i dag mina vänner har jag faktiskt tro det eller ej fått nästan helt klart på
mitt kontor (efter 7 mån)
Tavlor har kommit upp i vardagsrummet som legat och väntat hur
länge som helst.( äntligen har ungen kommit upp på väggen =))
J satte jag på att tvätta och och laga lunch medans jag jagade runt som
en besatt.
Efter detta race är jag ärligt talat rätt mör men väldigt väldigt nöjd =)
Det värsta är att jag skulle behöva en vecka semester till efter detta ha ha =)

Men i morgon...då bär det av till Vimmerby och Astrid Lindgrena värld!!!
Gissa om det är någon som är förväntansfull och lätt hisspig här hemma!!!!!

Nu hopp i duschen innan Robinson finalen och sen dom
härliga flygvärdinnorna i "Pan am"

Hoppas dagen har varit till belåtenhet ;)





Kram Thess

8 kommentarer:

Johanna sa...

Du har verkligen legat i!!

Fint kort på din dotter:)

Kram Johanna

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

så söt dotter ...*ler...och Robinsson finalen står på här med ...den enda likheten ..*skrattar...jag har inte gjort nå´t ..

Kram

Pernilla På Piazzan

Ekenäsliv sa...

Sååå fint vännen!!!
Hon är så söt er lilla tjej!!
Tack snälla du för din fina kommentar om vårt sovrum, jag blir sååå glad ska du veta!!
Va kul med äppelreportaget:)))) Underbara bilder.
Önskar er en trevlig helg i Vimmerby!!
Kör försiktigt och ha en skön helg!
Kram Anna

Lilla Majken sa...

Astrid Lindgrens värld är kul!!!

Vad spännande med reportaget, det blir garanterat sålt!!!


Kram Therese

Kajsa sa...

Vilken trevlig o mysig blogg!! Har precis upptäckt dig, m du ligger redan under favoriter :) Ha de! Kajsa

Linruz sa...

Hallå raring.
Skulle verkligen behöva lite av din erengi med.
Känns som hemmmet är mest ett kaos här just nu.
Kram och hoppas À.L blev lyckat.
Lina

Tina sa...

Jag känner igen mig, har ju också lite svårt att bara sitta..

Ha en trevlig helg!

X sa...

Mycket fint att titta på här på din blogg, härlig inspirationa;)
Kram Lussan