torsdag, augusti 09, 2012

Saker att älska !!!

God kväll mina vänner!!!
Hoppas att ni har haft en riktigt fin dag =)
Själv har jag jobbat och nu.....börjar det kännas att det är första
veckan efter semester´n,sitter i soffan och började nicka till
redan när det var "Ernst" på tv´n,och då mina
vänner är Thess trött.
Men en dag kvar och sen är det ledig helg så nästa vecka
ska jag väll vara på banan igen =)
Och det går åt för ta mig tusan vad det fullkomligt
väller in höstkläder, och fint är det =)
Tycker ändå att det är lite härligt att snart få börja" klä på sig"
igen.
Men än så länge får vi väll ändå hoppas på ett par varma sommer dagar till
innan det är dax att tänka på höstkläder.

Dagens bilder är ett litet hopplock av det som jag älskar allra mest....förutom
J för han fastnade inte på bild =)



Kram Thess

8 kommentarer:

Linda sa...

Måste bara säga att det var en söt Ella du har. :) Ser ut att vara djurtokig precis som vår Nellie. :)

Kram, kram

House number 11 sa...

Underbara bilder!
Kram Jenny

Ekenäsliv sa...

Ljuvliga bilder vännen, så fint!!
På måndag börjar allvaret för mig minsann;) Då är det väl jag som sitter och nickar i soffan;)
Natti natt!
Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Äkta sommarbilder du bjuder på!!Så fina bilder! Kolla också på Ernst och tycker allt blev bra förutom pallen!
Har du sett min tävling?
Kram Helena

Gabriella sa...

Åh vilka härliga bilder!=)

kråke sa...

mmm...njuter av dina bilder:)))
Ha en härlig helg fina:)))

kram kråke

Life´s Silverlining and I sa...

Underbara bilder! Kram Nilla

Ullis sa...

Å vilka härliga bilder, riktig sommar mix.

Kram Ulli