lördag, augusti 25, 2012

Ni som kan !!!

Visst är det väll något speciellt
med lördag eftermiddagar,man går hemma och skrotar lite,
börjar planera inför kvällen med mat och dyl.Taco,pizza,grillat eller kanske hämtmat ;)
Är det något på tv eller ska vi kanske hyra en film?
Börja tända lite doft ljus,hälla upp ett glas vin och varför inte
ett härligt bad med lite tända ljus och härligt badsalt eller badbomb.



Och efter idag låter det absolut som en väldigt bra idé,
för i dag har det gått för runt.
På stan har det varit mat marknad med en massa olika  stånd med olika
mat,korvar,ostar,bakverk,godis,thai mat,våfflor.......ja you name it!!
Dessutom stadsfest i hela stan,och i princip man ur huse.
Och mitt i detta kaos så har jag jobbat....och det känns för Ella kom nyss
och klappade mig på kinden och frågade om jag somnat där jag satt i soffan
och "vilade ögonen"
Så nu får det nog bli ett dopp i plurret för mig och sedan blir det taco
på allmän begäran.



Och när sessan har somnat blir det kudde och täcke i soffan
med J och filmtajm.

Hoppas att ni alla får en riktigt mysig lördag kväll!!!




Kram Thess

P.S jag glömde ju för tusan det viktigaste haha (vimspanna)
Jag tänkte köpa mig en skrivare i morgon,har aldrig haft någon men nu
m å s t e jag fixa det.
Någon som vet vad man ska ha eller vad ,man ska tänka på ?
Såååå tacksam för hjälp =)

5 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Låter riktigt skönt det där... vi har en soft kväll här med! :) Vi har en HP Bläckstråleskrivare, det känns som att bläcket tar slut snabbt, annars skriver den ut väldigt bra. Trevlig kväll o kram på dig!

Anna Wahlstam sa...

Fantastiska bilder! Skrivare, menar du fotoskrivare då eller? När vi ska köpa ngt, vad det än må vara av teknisk art brukar vi ( eh mannen min;)) kolla typ bäst i test på det vi ska ha. Sök på fotoskrivare, om det är det du ska ha, och bäst i test så klarnar det kanske lite:)
Lycka till!!!
Kramelikram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Så fint hos dig! Härliga bilder!
Tyvärr inga tips jag är så dålig på sånt...
Kram Suss

Linruz sa...

Ja vi var ju några av alla stojiga som var nere på staden och florerade.
Synd att jag missade dig bara.
Kram på dig
Lina

Gabriella sa...

Härliga bilder! Och vilken skön dag du verkar haft!