söndag, augusti 26, 2012

En skön Söndag!!!

Jaha då var det Söndag kväll i g e n.....
Men än he del har vi gjort.
Det blev en tur IKEA och något fattigare gick jag däifrån
med en byrå,ramar,hylla,hyllplan,lampa till Ella,lampa till Janne,
knoppar och självklart värmeljus.
Hittade dessutom ett litet skrivbord till Ella som tyvärr var slut
för dagen men skulle komma in nästa vecka.
Egentligen så vill vi ha ett gammalt skrivbord med svarvade ben
och små lådor men det verkar vara omöjligt att få tag på så det
får bli detta så länge.
Efter IKEA lunch och shopping åkte vi ut till kolonin för att se till det.
Och herre jisses.....gräsmattan var 1 1/2 dm hög och vi slet
som idioter både jag och J.
 Trodde nästan vi skulle få ta fram  lien he he =)



Eftermiddagen ägnades åt att skruva i hop Ellas byrå,sätta tavlor i ramar
och eftermiddagslur i soffan,himmel så skönt det var =)
Nu är det mys i soffan med J som gäller innan det är dax att
kasta sig i bingen.


                                                                     Kram Thess

5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vad kul med en massa Ikea fynd! det får du visa ngn gång!
Ha en bra kväll, här blir det bingen!
Kram Helena

♥ Fyra årstider sa...

Nu får du vila vännen :)

Kram Lotta

Bromans Bravader sa...

Låter som om du har haft en intensiv helg. Härliga bilder från kolonin.
Och vad gäller små fina skrivbord med svarvade ben och små lådor så har jag budat på rätt många, och fått hem några stycken (hahah) du vet var... (tips)
Kram Jannike

Tina sa...

En härlig helg och härliga bilder du visar! Jag hittde ett litet skrivbord på Blocket, tror inte att säljaren visste vad hon gjorde för jag fick det för en femtiolapp...

kramen

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej Thess !

Vilken fin och mysig blogg du har...här inne trivdes jag väldigt bra och kommer gärna tillbaka.. ofta !!!

Kram Anette