fredag, juli 06, 2012

Tack snäll !!

Ja TACK snälla för alla era
"Krya på hälsningar"
Det värmer mig ända in i hjärteroten =)
I går kände jag mig väll inget vidare men idag när
jag vaknade så var det M Y C K E T  bättre!!!!
Så jag och Ella tog cykeln till stan och handlade lite nya
pärlor till lilla fröken och slank in på jobbet för att tala om
att jag absolut tänker jobba i morgon (nu har jag varit hemma i 3 dagar
och måste få komma ut bland folk igen.
Det får bära eller brista.
Men med lindad fot och snörade löparskor så ska det nog gå vägen.
(Är ju kul att skorna kommer till användning oxå,ha ha ) =)

Just nu sitter jag här vid köksbordet och känner mig alldeles andäktig,
för nu står den där i ugnen,den som ska bli den första tårtbotten
till bröllopstårtan.
Har väll för jössenamn bakat så länge jag kan komma ihåg,men helt
plötsligt så är det ju liksom inte bara mig och min "hobby" det handlar om.
Men om man aldrig provar så får man ju heller aldrig  veta om man kan.

Men nu ska Skruttan kastas i badkaret och där efter jag,för om en stund
kommer världen bästa (och tröttaste) J med pizza!!!!
Ja sååå lata är vi här hemma i dag,kan ju alltid skylla på att ugnen är upptagen =)

Visar lite bilder från i går när jag tog mig i kragen på eftermiddagen och
gjorde lite fläderblomssaft som nu står i kylen och gottar till sig.





Kram Thess

4 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Så du har också besökt akuten i veckan... ;) Skönt att det känns bättre i fossingen! Vilken härlig ny header! Lycka till med tårtan nu, kram Jenny

Helenas enkla vardag sa...

Fina bilder! Jag gjorde också flädersaft fast med jordgubbar i! Kram Helena

Tina sa...

Så skönt att fossingen är på bättringsvägen!
Det är så gott med Flädersaft, kan knappt vara utan det...

Må så gott o kram!

Lilla Majken sa...

Aj då, stackare. Tur att det är bättre nu och att semestern snart är här. Tårtan ser riktigt smarrig ut. Önskar att jag kunde göra flädersaft men har massa äckliga småkryp på dem.

Glöm inte vila din din lilla hand och fot. Kramar Therese