lördag, juli 14, 2012

SEMESTER !!!!

Äntligen är det SEMESTER !!!!
Sitter nu i soffan med fötterna på bordet och känner
hur hela jag på riktigt fylls av ett lugn.
Nu ska jag bara göra precis vad som  faller mig in
och inte ett enda måste på 3 veckor =)
Direkt efter jobbet i dag så åkte vi till
J.s syster och man på stort galej!!!
Dom firade nämligen 20 år som gifta och ville fira det
med släkt och alla sina vänner md en stor fest i trädgården.
Så det var ett glatt och stort gäng som åt och drack så det stod
härliga till.
När sedan C kommer ut i sin brudklänning blev det näst intill jubel.
Ella tyckte absolut att faster såg ut som en prinsessa =)
Det jag var mest imponerad över var att hon kom i sin 20 år gamla
klänning....det är det banne mig inte många som gör =)
Nu ska jag ut och hämta något gott i köket och sen ska vi titta på en film,det
blir lite sent men det gör inget för i morgon är jag LEDIG!!!!!!
Hoppas att ni alla har en skön lördag kväll.


Kram Thess

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt vilka fina bilder : ) kram Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Å herregud det hade inte jag heller, då vägde jag 13 kilo mindre än vad jag gör nu, jag bantade lite till bröllopet:) Men nu kör jag igen får vi se hur det går.

Ha det riktigt härligt och jag har mailat dig!

Kram Lotta

Lena - gott för själen sa...

Vad mysigt! Vilken kul grej, att fira och fixa fest.

Kram Lena - gott för själen

Linda sa...

Vad häftigt att hon kom ut i brudklänningen och precis som du säger så blir jag väldigt imponerad att hon kom i den. Har mina tvivel om att jag kommer att komma i min om 20 år.

Kram

Helenas enkla vardag sa...

Det är verkligen inte dåligt att komma i sin 20 år gamla brudklänning!
Vilken ide de gjorde, måste verkligen uppskattats av alla!
Ha en skön semester! Jag börjar jobba imorgon! (i hate it)
Kram helena