söndag, juli 29, 2012

Josefin & Joakims Bröllop !! del 1

Jaa nu är det gjort =)
Och spänningarna har släppt kan jag lova,tror att jag varit
mer spänd och nervös en vad jag själv har trott.
Men det var värt varje liten sekund av stress och press.
Sååå fint det var,allting så välplanerat och genomtänkt in i minsta detalj.
Bruden är en kollega till mig och visst jag tycker mig känna henne
ganska väl och har haft lite inblick i förberedelserna under tiden men det hääär....
Den tjejen kan sin sak =)

Ett väldigt mysigt och intimt bröllop var det, med ett i mina ögon lagom antal gäster.
Med duking utomhus och uppbyggd dans bana.
Dessutom en liten foto studio hade dom byggt upp med små lösmustacher
och pussmunnar som man fick använda och ställa sig bakom uppbyggda ramar
och ta kort på varandra med en kamera som stod på ett bord =)


Tårtorna blev bra....precis som jag tänkt mig faktiskt  =)
Och själva fotograferingen får väll i från mig själv...godkänt.
Det är ändå första gången jag gör en sådan här sak och jag har m y c k e t kvar
att lära,men för deras del tror jag inte att det var viktigast att bilderna
var helt perfekta utan det viktigaste tror jag ändå handlade om att få fram rätt känsla.
Och det tror jag att vi lyckades med tillsammans.
Jag,Josefin, Joakim & Kelton (den underbart söta sonen)
 


Det var lite från går dagen nu ska jag börja packa lite,
vi åker till Stockholm i morgon och är borta några dagar.
Ella ska få åka till Gröna Lund för första gången och är mer
en exalterad om jag säger så ha ha.

Vill bara passa på att T A C K A
Jossan & Jocke
Landberg
för att jag fick vara med att
fögylla eran stora dag!





Kram Thess


16 kommentarer:

Linruz sa...

Wow vilket bröllop och bilderna och tårtorna är sagolika!!!
Kram på dig och ha det så mysigt i Stockholm
Lina

Lena - gott för själen sa...

Tårtorna ser fantastiska ut! Vad duktig du är. Bilderna är också jättefina.

Kul idé med photobooth.

Ha en kul tripp till Stockholm.

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Jag är stum… Så vackert allt är, tårtorna, du är ju helt otrolig och bilderna så underbara. Vackert, jättevackert, vad duktig du är!!!
Kram på dig!

Anonym sa...

åhhh så fint : ) wow läckert vad du är duktig ett proffs
: ) TOKIMPAD Sofia

Ekenäsliv sa...

P: Ha det så kuuuul i Sth nu, och missa inte Vilda Musen på Grönan;)

Jennys gömma sa...

Helt fantastiskt vackra bilder och detaljer från bröllopet!!! Tack för att du visar! Ha det så skoj i Stockholmo, kram Jenny

Bromans Bravader sa...

Sååå fint! Tårtan är underbar och du har tagit jättefina bilder. De måste vara mer än nöjda =)
Stoooooooor kram och ha det så kul i Stockholm. (Ta en drink för mig och gör inget som jag inte skulle ha gjort... hahahaha)

kråke sa...

Vilka härliga bilder och den ljuvligaste tårtan!:)))

Kram på dig och ha det så roligt i stockholm:)))

kråke

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh ...har läst ikapp mig här på bloggen nu ....och får en härlig sommarkänsla i kroppen ...och en stor beundran över hur duktig du är .....bilderna och bakverken från bröllopet blev man verkligen inspirerad och ( imponerad ) av ...*ler

Kram och ha det gott i Stockholm

Pernilla på Piazzan

Konst och hantverk by jennie Ström sa...

Du är bara helt fantastisk, vilka fina kort & snacka inte om tårtorna (om det var du som gjort dom)! Du är jätte duktig...sagolik!
kram jennie

Lifestyle By Lena sa...

Wow vilket läckert bröllop, och bilderna... Älskar alltihop!

Kram

Gabriella sa...

Åh så vackert! Så härligt det ser ut.

Villa Vinkelhaken sa...

Har missat en massa fina inlägg hos dig! :)
Underbart bröllop! :)

Ha en fin dag!
Kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Heja Thess, det där gjorde du bra och vilken tårta.
Kram Lotta

House number 11 sa...

Wow, jag är helt imponerad! Du är så duktig, vilka tårtor, vilka bilder, vilket bröllop, ja allt!
Wow!
Kram Jenny

svart vitt och rött sa...

Wowwowwowwow vilken tårta! You nailed it!!! Jättefina bilder från bröllopet! Kul med det där lilla extra!