måndag, juli 23, 2012

God kväll
Alltså...det här med att vara ledig är
verkligen något jag kan vänja mig vid =)
Åtminstonde när jag vet att jag har 2 veckor kvar hihi.
Dagarna rullar på,altan och tillhörande trappa är
färdig,och i går hade vi min Mamma och hennes sambo på middag
ute i kolonin.
I dag har vädret varit lite sämre så då passade vi på att
åka till IKEA en sväng.
Och vet ni...jag gick där i från utan att ha handlat för över 500 :- !!!!
Det är nog banne mig första gången =)
Klickade nämligen hem en del fina grejer från Perlan living som kom
här om dagen så lite svarta ramar och nya handtag till våra
köksluckor fick följa med hem.

Nu på kvällen har jag bakat ett par tårtbottnar oxå och lagt
i frysen för på Lördag är det dax för det stora bröllops tårte baket =)

Och så var det ju det här med att ha fått ännu ett uppdrag......
Och som en del av er säkert har listat ut så ska jag alltså
även fota deras bröllops bilder och även fota på kvällen.
Jätte kul ska det bli men lite nervöst är det,det måste jag väll
erkänna.
Och framför allt börjar det kännas väldigt osäkert med vädret.
Men det kan jag hur som helst ändå inte påverka så det tar vi då.

Men nu är det dax för OS-krönika på svt och sen sängen.



Kram Thess

6 kommentarer:

Gabriella sa...

Åh vilka härliga bilder! Jag drömmer mig bort=)

Ekenäsliv sa...

Vilka underbara bilder Thess!! Och såååå roligt att du ska fota, det kan jag verkligen förstå för du är en begåvning bakom kameran. Så spännande!!
Önskar dig en skön dag imorgon:)
Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Vilket fint uppgrag du fått, men de har ju valt rätt person!!!!
Godmorgon förresten! Idag ser dagen tyvärr inte så fin ut, men det ska väl bli bättre, har jag hört!
Kram

Anonym sa...

Underbara sommarbilder ja visst är det skönt med semester. Jag har också denna och nästa vecka kvar underbart! kram Sofia

Lena - gott för själen sa...

Vackra sommarbilder!

Kram Lena

KNORKAN sa...

Vilka somriga bilder du bjuder på. Jättemysig blogg! Kram Knorkan