tisdag, juli 03, 2012

Ett stort uppdrag !!!

God kväll i stugorna!!
Den här dagen blev faktiskt  oxå riktigt bra,förutom att
jag vaknade med en fot som gör såååå ont och jag har inte en susning om
varför.
Gjorde för visso en vurpa ute i kolonin i helgen som var värdig vilket dolda kameran
program som helst. ha ha.
Men grejan är att det inte gjorde det minsta ont då,men är det inte
bättre i morgon så får det nog bli farbror doktorn.

Ibland får man verligen göra saker som man bara har drömt
om tidigare.
En tjej på jobbet ska gifta sig om ett par veckor och hon vill
att jag gör deras bröllopstårta!!!!!
Snacka om förtroende!!!!!!
Och det ska självklart bli såååå kul verkligen något som
jag bara drömt om att få göra.
Jobbar i morgon sen är jag ledig torsdag och fredag,
och då mina vänner ska det prov bakas så det står härliga till =)

Men nu mina vänner är det hög tid för en snabb dusch och sedan
landa i soffan framför Allsång på skansen med en tallrik
jordgubbar med mjölk helt enligt traditionen.
Mer sommar en så kan det knappast bli.
Och självklart "Morden i Midsommer" efteråt.....icke att förglömma.




Kram Thess

8 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad spännande att få göra en bröllopstårta! Hoppas vi får sen den...

Kramis

Ekenäsliv sa...

Ja, det var ett förtroende det:)) så roligt för dig! Har du fått några restriktioner om nån färg eller så??
Ska bli spännande att se sen:))
Va nu rädd om foten din, annars får du ringa och kolla upp den.
Kram kram Anna

Bromans Bravader sa...

Vad spännande med bröllopstårta, du måste visa..
Kram och hoppas foten blir bättre.

Lilla Majken sa...

Vad spännande med tårtan! Det kommer du att klara galant, du är ju en hejare på att baka.

Kram Therese

Helenas enkla vardag sa...

Vilket uppdrag att få götra bröllopstårta! Ja tv har jag missat helt ikväll!
Kram helena

Tina sa...

Men så spännande!
Det kommer att gå galant, det vet jag!

KRAAM

Vardaxlyx sa...

HIhi spännande att se ;-) Du är ju såå duktig och så inspirerande så det kommer att gå galant!
<3

House number 11 sa...

Vilket roligt uppdrag! Och hon vet vad hon gjorde när hon valde dig till denna ärofyllda uppgift!:)
Kram Jenny