fredag, juli 27, 2012

Baka baka liten kaka !!!

God kväll finingar !!
Här hemma sitter vi i soffan och väntar på os invigningen.
Jag älskar os !!!
Skulle utan  tvekan kunna sitta bänkad 2 veckor i streck framför dumburken =)
Men se det blir inget med det,för i morgon är det dagen D.....
Bröllops tårtor ska göras klara och  levereras och sedan är det fotografering som gäller =)
Så i dag har det bakats så det står härliga till.
Önskar bara att man hade lite större kök.



Nej nu tv en stund sen är det sängen.
Det blir en  lååång dag i morgon.





Här inne ska det fotas i morgon =)

                                                                    Kram Thess

8 kommentarer:

Tina sa...

Jag kollade också invigningen, lite annorlunda och mycket bra tyckte jag!

Lycka till med allt, förstår att det ska bli kul!! KRAAM

Hemma på Sjuan sa...

Så spännande med bröllop! Å vilken tårta!
Hoppas vi får se foton sen.

Kram Suss

Sofi sa...

Hej!
Så kul att höra att det är fler än jag som är OS tokiga:)
Tänker titta så mycket som jag hinner med, börjar ju jobba på Måndag men på kvällarna kan jag ju kolla:)

Hoppas att det gått bra med fotograferingen idag!

Kram Sofi

Lövbacka sa...

Ohh så smarrig tårtan ser ut att bli! Här har vi också tittat på OS-invigningen - den var annorlunda och häftig! Ha det gott och ha ett mysigt bröllop! Pernilla

Vardaxlyx sa...

Hihi spännande med tårtan vännen!
KRAM

Jennys gömma sa...

Hoppas att allt har gått bra idag! Väntar med spänning på bildbevis! :) kramar Jenny

Helenas enkla vardag sa...

Jag har sett den och jag vet att den kommer bli kanonfin när den är klar!
Kram Helena

Lilla Majken sa...

Lycka till!!! Jag hoppas vi får se resultatet när den är färdig.

Kram Therese