onsdag, juli 04, 2012

Akuten !!!!

Japp så blev det!
Vaknade i morse och kunde inte stödja på foten
över huvudtaget och hade så ont att jag grät
som ett barn när J skulle åka till jobbet.
Han åkte bort till jobbet och fixade till så att han kunde
köra Ella till dagis och mig till akuten.
Tack gode gud för att man har en v ä l d i g t ordentlig 4-åring
här hemma som hjälper sin mamma när hon är lätt
handikappad =)
Så jag packade STORA väskan med grejer,gud vet hur länge
man kan få bli sittandes där liksom.
Så det åkte med både ny pocket bok,block och penna (alltid bra att ha....har listor till precis allt,japp
såadn är jag ))=
Och Linda Lomelinos "Tårt bok",tänkte kunna planera lite bröllopstårta oxå.
Men det gick fortare en förväntat.
Kom in 8.20 och gick,eller ja smått hoppandes och haltandes därifrån 10.00!!!!!!!!
Måste banne mig vara rekord =)
Men ingenting var brutet tack och lov utan en ligament(stavas det så) skada och
rejält utdraget ledband.
Så nu sitter jag här i soffan och har gjort h e l a dagen med en strålande sol
Funkar det som åkband tror ni?? =)
från klarblå himmel utanför fönstret =( och börjar bli jä#¤"igt uttråkad!!

 Kanske lite mera vanilj yoghurt och favorit muslin kan pigga upp =)


Försvinnande gott !!!!!!

Kram Thess

15 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Kul att du tittade in hos mig, och tack för din fina kommentar. Fin blogg du verkar ha. Jag har nu lagt till mig som följare :-)

Det lät inget vidare med skadan. Hoppas du blir bra snart!

Kram Lena - gott för själen

Helenas enkla vardag sa...

Aj då, hade du så ont. Tur dunåkte iväg så du fick kvitto på att inget var brutet! Då får du ta det lugnt och be familjen sköta om dig! Krya på dig kram helena

Anonym sa...

Åhhh stackare tur att det inte var ngt brutet kramar från Hjo Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Styrkekramar till dig vännen, hoppas du snart är bättre.

Kram Lotta

dianasdrömmar sa...

Åh, din stackare hoppas det känns lite bättre idag stor kram Diana

kråke sa...

Styrkekramar till dig fina!!:)

Kramis kråke

Life´s Silverlining and I sa...

nej men åh din stackare! hoppas du kan ha det som ett roligare åkband än till akuten:) stor kram Nilla

CreandoPhoto sa...

Alltså, det där åkbandet verkar inte funka till nån rolig attraktion iallafall. Stackars dig! Krya på dig!

Linda sa...

Den där muslin såg väldigt god ut. Har du gjort den själv och vad är det i den?

Krya på dig!
Linda

Iris // Alla dagars kaos sa...

Kan du inte hoppa ut med en liten solstol och njuta av solen.. när du ändå måste vila kan du ju passa på att göra det så njutbart som möjligt :)

Krya på dig, hoppas det snart går över!

kram /iris

Ekenäsliv sa...

Men hu då så trist!!! Har du semester än eller blev du sjukskriven? för inte kan du väl jobba med en sån fot?? För om jag inte missminner mig jobbar du i butik?
Stackare där…
Jag gjorde likadant när jag åkte in till akuten i fredags, två nya tidningar som jag inte läst tidigare.. Man har varit med förr och vet att det tar tiiiiid där… Skönt att du inte behövde bli kvar så länge.
Hoppas nu att din fot känns bättre snart!
Sköt om dig!
Kram Anna

Lilla Majken sa...

Aj, aj. Stackars dig!

Krya på dig. Kramar Therese

Vardaxlyx sa...

Jag vill springa in och ge dig en STOR stryrke puss söta du!
Varför då?
Jo för idag är det internationella pussdagen!!
Massa kärlek till dig!

Mrs Sunshine sa...

Oj då vilken dramatik! Hoppas att du snart kan gå ordentligt:-)

Bromans Bravader sa...

Men jisses kvinna,
Här är man borta en dag utan att kika in och du går och ställer till det såhär...
Hoppas verkligen du blir bättre i foten, låter inge vidare alls!
Kram Jannike