söndag, juni 24, 2012

Vilka dagar!!!

Vilka underbara dagar vi har haft här hemma!!
Lugnt och skönt gar det varit.
Älskar att bara gå här hemma och skrota och inte ha
några direkta planer.
Nu har vi varit ute  i kolonin och snickrat och
grejat, men det är känslan av att bara få vara
och att bara göra saker man tycker om och
framför allt i sin egen takt.

Vilket får mig att känna att det snart är dax för semester,
3 härliga veckor med inga måsten
överhuvudtaget,utan bara ta dagen som den kommer.(3veckor kvar)
Det....mina vänner är semester för mig!!



Kram Thess

13 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Ja de dagarna är så sköna, helt utan måsten bara vakna och vara. Väldigt fin bild du tagit! kram Nilla

Ekenäsliv sa...

Vilken fantastisk Bild! Du är en begåvning Thess!!!
Visst är det härligt att bara få vara. Jag gillar att fixa och dona här hemma, men nu kan man ju göra det i sin takt och inget känns jobbigt eller att man måste.
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Gud vilken bild! Helt underbar!
Jag har haft en vecka nu och har tre kvar. Har redan intagit semesterlunket!
Kram Helena

Jennys gömma sa...

Vilka underbara bilder du tagit med nya kameran! :) Här räknar jag också ner nu. Två veckor kvar till semester... hurrra! kram Jenny

Bromans Bravader sa...

Men vilken fantastisk bild. Vilka färger! Så härlig midsommar ni har haft, ser verkligen väldigt mysigt ut, och midsommarstången var nog den vackraste jag sett med alla blommor.
Kram

svart vitt och rött sa...

Oj!! Vilken härlig bild!! Det var min första tanke som slog mig när jag fick upp ditt inlägg :-) Störtskön! Kram

Tina sa...

Underbar bild!
Har du sol eller? Då kommer jag..hehe.

kramen

Lilla Majken sa...

Väldigt snygga bilder!!!!

Kram Therese

Vardaxlyx sa...

Du är bara sååå bra! Vilken bild söta du väljer att visa oss!
Kramkram

CreandoPhoto sa...

Så vacker bild. Duktig du är! :)

Ja, här väntar semester om bara två arbetspass. Skönt som attan!

Kramar

Beautifulosophy sa...

Vilket Fantastiskt foto! Snart semester...
Kram Caroline

dianasdrömmar sa...

Underbar bild, härligt med semester :) kram Diana

Jessica sa...

Vacker bild, å superfin blogg.
Trevlig semester
Kram