tisdag, juni 26, 2012

Tack snälla ni !!!

Tack snälla ni för alla fina kommentarer
jag fått dom sista dagarna angående mina foton!
Jag blir så fruktansvärt glad och rörd över era fina ord
och allt beröm.
Har känt av den berömda blogg torkan ett tag som så många pratar om,
men nu känns det som om inspirationen är på väg tillbaka =)
Lite sol på det och livet kan inte bli mycket bättre.

Nu har jag bara ett problem.....den förbann#%¤& headern jag
håller på och fixa med som ni ser. (som sagt inspirationen är på väg tillbaka )
Jag får den inte att bli större än vad den är nu,och jag har ju gjort det här minst 4 gånger tidigare,
vad gör jag för fel????ser ju för tusan ut som om jag missat en bild =)
Men det får jag ta i kväll,nu är det dax för jobb och dagis.
Ha en skön dag alla fina.


Kram Thess

8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Tycker det ser väldigt bra ut, det behöver inte vara en bild till!
Kram Helena

Life´s Silverlining and I sa...

ja det där höll jag på med så jag blev galen förut också men fick till det till slut tror det var i bloggmallen man ändrar storleken om jag inte missminner mig:) kram

Ekenäsliv sa...

Ja, Thess du är verkligen duktig:)) Headern är superfin!!!
Funkr det inte om du centrerar den istället då?
Ha en kalaskväll!
Kram Anna

Tina sa...

Gör du den i Photoscape? Öka isåfall omfånget..fin ändå tycker jag!

kram

Hemma på Sjuan sa...

Håller med om att du tar jättefina bilder!
Tröttnade när jag skulle göra ny header så det slutade med att datorn kraschade och det blev ingen header alls....
Tycker din header är superfin som den är men tar gärna emot tips, ska försöka få till en ny header när jag får tid...
Kram Suss

Lilla Majken sa...

Jag tycker den ser fin ut!

Kram Therese

kråke sa...

Håller med...vilka vackra bilder du tar...njuter...:)))

Kram fina...

kråke

Vardaxlyx sa...

Du är kanon duktig söta du!!
KRAM i massor