fredag, juni 08, 2012

Sjung om Studenten !!!!

Ja jag vet inte hur det är hos er men här har dom
tagit studenten i dag,och vilken tur med vädret
precis lagom varmt växlande molnighet och uppehåll =)
Kan inte låta bli att bli lite rörd när jag ser dom hoppa på
sina flak gastandes och sjungandes genom stan =)
Hoppas verkligen att "Den ljusnande framtid är er"

Någon student mottagning har jag själv inte varit på
men däremot en alldeles,alldeles underbar Sommar soaré
på Ella´s dagis.
Barnen sjöng för oss föräldrar ute i trädgården och sen var det fika ur medhavd fika korg.
Fanns även så att man kunde köpa korv med bröd och" fiskdamm" till alla barnen.





Men nu är vi hemma och ska precis ta Fredagkväll med hämt pizza och mys i soffan.
Vad gör ni i kväll?

I början av året så vann jag en tävling inne hos den här gulliga tjejen.
Och NU efter mycket om och men är den här....min fiiina skylt från
Ramsign som ska pryda våran kolonistuga =)
Kommer att bli sååå fint.




                                                                 Kram Thess

6 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Planen var pizza även här för jag orkade varken handla eller laga mat, men precis innan vi skulle åka och handla ringde några "grannar" och bjöd över oss på middag.
Bara att tacka och ta emot =)
Ha en härlig helg
Kram Jannike

Ekenäsliv sa...

Ja tänk, det var ju nästan igår *host host' som en annan tog studenten;))
Men, åhhhh så lycklig man är över sina små frön!! Hon är ju söt som socker er lilla tös!!!
Låter som en mysig sommaravslutning.
Hoppas pizzan smakade bra;)
Kram kram Anna

Lilla Majken sa...

Jisses, vilken tid det tog för dem att klämma fram skylten. Vilken tur att den är så fin. Jag hade tänkt att beställa en skylt från dem men jag vet inte om man vågar om det ska ta så lång tid.

Skönt att du fick den till slut (för mig med,hihi).

Kramar Therese

Anonym sa...

Grattis!!! Superfin!
Ja det är något visst med studenten och skolavslutning. Då är det sommar!!!
Hoppas du får en fin helg.
Kram
AC

Tina sa...

Grattis, jag vann en likadan för längesedan. Ibland får man vänta länge på något fint!

kram

Helenas enkla vardag sa...

Var på studentfest igår, vilket känns idag! hua!! Vilken fin skylt du vunnit! Söt liten sessa. Kul att höra när de sjunger de små liven!
Kram Helena