tisdag, juni 12, 2012

Helg bilder !!!

Godmorgon sötnosar!
Ni får ursäkta min frånvaro men även att jag har haft
en ledig helg så har det gått i ett....
Kalas,plantering och åskskurar om vartannat.
Men jag har och andra sidan fått väldigt mycket gjort =)

Mitt stora mission just nu är en fotölj som jag håller på att flytta runt
överallt,vet liksom inte riktigt vart den passar....eller får plats heller
för den delan,men jag vill absolut inte göra mig av med den.

Här är alltså baksidan av stugan och skjulet/förrådet som hänger
på huset ska alltså rivas, och där plus där allt ogräs är ska
nu altanen byggas.
Så nu 'är allt ogräs upprivet och dom förb"#!¤% plattorna
är flyttade för säkert 14:e gången.
Så nu....är det bara att riva skjulet och börja bygga altan =)



Har oxå grävt upp min näst intill prisbelönta maskros.......
som sagt ALLT växer  sig stort här =)





Sen var det cax för Madame att gå på ytterliggare
ett kalas,och hon skulle ABSOLUT ha sina nya
träskor och lockar i håret......gullis =)

Hoppas att ni har en bra start på denna vecka.
Några av er kanske rent av går på semester  till helgen ?


Kram Thess

10 kommentarer:

House number 11 sa...

Vilken ljuvlig liten kalaspingla!
Ha en fin tisdag!
Kram Jenny

Tina sa...

Vilken söt och glad tjej!
Vilka lockar sen då..!

kramen

Helenas enkla vardag sa...

Vilken kalaspingla! Så söt i sina lockar!
Kram Helena

Bromans Bravader sa...

Hon är så söt!!
Kram Jannike

Ps. har inte glömt ditt mail... ska svara snart =)

Anonym sa...

Vilken sötnos!!!
Så härligt med en altan istället för skjulet och ogräset.
Kram
AC

dianasdrömmar sa...

Hur söt kan man vara :) 4 veckor kvar till semester..kramis Diana

Sahra sa...

Men vilken liten pärla du har. Så söt så man smäller av. Var har du hittat träskorna. De är galet söta.

Ekenäsliv sa...

Liksom allt annat du skrivit om och så denna söta lilla tös, man bara smälter och ser bara henne:))
Min tjej ääälskar oxå lockar i håret;) Och så skönt att hon nu är sitt vanliga goa jag och inte tvärt-emot. PRecis som du skrev, även om det är jobbigt så lönar det ju sig.
Japp, två dagar kvar, sen SEMESTER!!!!!
Du då?
Sov gott!
Kram Anna

kråke sa...

Vilken sötnos...ja de vet precis hur de vill ha det;))

kram på dig!

kråke

Lilla Majken sa...

Så söt hon är lillskruttan!!!

Kram Therese