lördag, juni 02, 2012

Bara mysa !!!

Hej vänner!!!
Hur har ni haft det i dag denna lördag?
Framför allt så hoppas jag att ni inte har frusit ihjäl,för
satan i gatan vad kallt det har varit här i dag,hade faktiskt
behövt vantar när jag cyklade till jobbet...men det vågar man
ju knappt nämna när det är 2:juni =)

Efter jobbet åkte vi faktiskt iväg till ÖB (Överskottsbolaget)
inte världens nest flashiga butik kanske men gud vad mycket roligt
och inget kostar det ju heller (ja ...nästan i alla fall)
Tvättmedel,sköljmedel och diskmedel,precis samma som jag brukar
använda men betyyyydligt billigare.
Dessutom fick ett STORT olivträd för 149.- följa med hem =)
 Men nu sitter jag uppkrupen i soffan i favorit myskläderna och
väntar på att J ska komma med maten.
Hämt pizza får det bli i kväll från bästa pizzerian i stada.
Vad gör ni i kväll?
¤ Bortbjudna?
¤ Har gäster kanske?
¤ Ute och svirar?
¤ Eller så kanse ni redan har däckat....isoffan av för mycket lödags godis alltså =)

Tack snälla ni för alla era underbara kommentarer!!!
Ni gör mig så otroligt glad =)




Kram Thess

4 kommentarer:

, sa...

ÖB är lite underskattat. Var där inne en gång och hittad en fin spegel som jag tog hem och sprayade vit :)
Här är det slappt soffhäng som gäller. Är sugen på popcorn men inte ens det orkar jag gå upp och fixa, det är slappt!!!
Ha en skön kväll och hoppas inte du fryser ;)
Kram Anna Lena

Life´s Silverlining and I sa...

Jo myser gör jag också här i kväll med brasa o allt. Pizza lät riktigt gott! Kram Nilla

Tina sa...

Jag brukar slinka in på ÖB ibland men har aldrig sett några växter där..
Fynda är alltid kul, jag tror hela deras affärsverksamhet går ut på att man ska känna att man kan gå runt o rota lite i hyllorna där!
Kul är det också!

Kvällskram!

Helenas enkla vardag sa...

Vi har ju haft cykelfest och cyklat runt i hela vårt samhälle och nästan frusit ihjäl, eftersom vi hade efterrätt så kunde jag svira om till täckjacka och vantar! Men kul har vi haft!
Kram Helena