fredag, juni 29, 2012

Härliga Fredag !!!!

Godmorgon mina vänner!
Vaknar upp till ännu en härlig sommardag!!!!
Tänk om det här kunde få hålla i sig =)
(åtminstånde över helgen)

I dag känns det verkligen i hela kroppen att det
är fredag =)
Man vaknar med ett leende på läpparna och bara
känner att det här......kommer att bli en bra dag!
Och dessutom så öppnar Panduro idag här i stan =)
vilken lycka för en pyssel tokig som jag,kommer att få
kasta i mig maten så att jag hinner gå där inne så läääänge
som möjligt.

Hoppas att ni alla har riktigt fint väder och en extra kram
och tanke till er som går på semester i dag!!!!
Bjuder på lite vardagsrums bilder i dag oxå.




Kram Thess

12 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Superfint vardagsrum!! Fräscht! Så himla kul att ha Panduro i sin egen stad!!! Lite avis :-) Kram

Ekenäsliv sa...

Åhhhh, vilket underbart vardagsrum!!! Supergillar:)
Har just ätit upp min frukost, jordgubbar och mjölk och en macka mmmmm.
Tösen ligger i sängen och är om möjligt ännu mer prickig idag, stackarn!! Det är så man kan hålla sig lite för skratt nu faktiskt. Lilla gumman vill ju ut och bada!!
Hoppas det vänder snart...
Du mattan ni har ser sååå jättefin ut, var kommer den ifrån?
Vi behöver nån och jag vill gärna ha någon som man kan tvätta själv.
Panduro?????? Lyllos dig!!!! Shoppa loss nu då;))
Ha en kalasfredag, denna soliga fina fredag!! Vi ska nog iaf ta en liten fika ute sen på en filt, det tror jag att hon orkar, min lila goa tjej.
Kraaaaaaam Anna

Helenas enkla vardag sa...

Gud vilka fina rum, så fräscht och snyggt! Vill ha helt enkelt!
Kram Helena

Vardaxlyx sa...

Hej hopp mina underbar bloggvän!
Vill springa in och ge dig en stor @----> och önska dig en kanon fin fredag och helg!!
<3 <3 <3

Bromans Bravader sa...

Ja visst är det härligt med Freeeedag!!!
Dock en vecka kvar innan semester för min del!
HOppas du får en härlig helg med mycket sol.
Härliga vardagsrums bilder också!
Kram Jannike

Tina sa...

Va 17, är solen hos dig nu?
Här har det blivit oktober sen igår..
Så himla fint vardagsrum, mycket trivsamt!

Heja fredag o kram!

Life´s Silverlining and I sa...

Vackra bilder på vackert hem! Nu blir det mycket pyssel då:) kram Nilla

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

vackert , vackert med allt det vita ( kommer man någonsin sluta älska det tro ? ) ...*ler.

lägger mig till som följare ...gillade din blogg ..

Kram
Pernilla på Piazzan

Fröken Prickig sa...

Vad fint du har det! Ha en fin fredagskväll!

Frostrosor sa...

Vilken fin pionbukett! Mina pioner växer lite här och där, så det är bara de ceriserosa som hunnit slå ut. Hinner nog inte göra en mixbukett.
Önskar dig en fin helg!

♥ Fyra årstider sa...

Å vad mysigt du har vännen och panduro blir toppen det!

Kram Lotta

dianasdrömmar sa...

Fint vardagsrum Thess, ha en härlig lördag kram Diana