onsdag, juni 06, 2012

Du gamla du fria !!!!

Godkväll alla nationaldags firare!!!
Själv kan jag väll inte påstå att jag har firat så värst mycket,
om man inta räknar med att ha svenska flaggan i trä
ståendes på bordet när vi åt frukost.
Men bara att ha en extra ledig dag !!!!!när jag dessutom
är hel ledig i helgen är nästan så att man tror man drömmer lite.
Är liksom ingen självklarhet som handelsanställd =)


Men härligt har det varit och vädret har dessutom varit fint och ganska varmt.
Dagen har vi tillbringat ute i kolonin med att röja förråd,så nu
är det altan bygga nästa!!!!!
 Har ni firat national dag i dag?



Och hör ni DH slutade ju faktiskt bra igår ändå,trodde det kunde bli
svårt att få till ett bra slut när serien gått så länge som 8 år!!!!
Men tomt kommer det att bli ,det är då ett som är säkert.

Nu ska jag slänga in pasta gratängen i ugnen och ta en snabb dusch
för snart är det "Trädgårds onsdag" oxå ett program jag gärna inte missar =)


Och så bara för att ni verkligen ska förstå hur stora mina rabarber faktiskt är!!!!!!ha ha ha =)




Kram Thess

8 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Hahahaha... jisses. Är det belgian blue rabarber? Det var det värsta jag sett!
Kram

Helenas enkla vardag sa...

Men snälla nån, vilka rabarber, bland det största jag sett och vilken söt liten tjej som håller i dem!
Här har solats och badats idag och varit hos vänner och ätit gott!
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Men hallå, dopar du dina rabarber?!??? ;)
Blev så full i skratt när jag läste ditt inlägg innan om när du plockade hundkex:)) Du är väl för söt!
Skönt att du får en ledig helg!! Hoppas solen tittar fram nån gång!
Natti natt!
Kram Anna

dianasdrömmar sa...

Snacka om att du har gröna fingrar med dom där rabarberna..;) kram Diana

Lilla Majken sa...

Vad fint ni har på kolonin. Du verkar definitivt ha gröna fingrar, vilket man inte kan anklaga mig för. Jag var på fest i tisdags och missade därför DH, får inte glömma bort att titta på reprisen på söndag.

Ha en fin dag. Kram Therese

Life´s Silverlining and I sa...

Vilka rabarber dessa sötnosar håller i wow! blir mycket god paj där:) kram Nilla

Casa of Mia sa...

Härligt ni har det, vilka rabarber!! kram

svart vitt och rött sa...

Hur sjutton har du burit dig åt för att få sådana rabarber?? Om jag tittar på mina och jämför så är det som små...ja, jag vet inte vad :-) Kul med altanbygge!! Kram