torsdag, juni 07, 2012

Dessa dagar !!!

Visst blir man ite lustig när det blir
extra lediga dagar så här mitt i veckan!!!
Jag tror det tog halva dagen innan jag fattade
att det inte var Måndag.

Men en sak är säker....idag kom skattepengarna och


jisses vilket tryck det vart på jobbet på eftermiddagen.

Ska ni göra något extra kul för era skattepengar (om ni nu har
turen att få tillbaka några vill säga=)).
Själv ska jag nog spara mina till semestern och ta med familjen till Stockholm ett par dar
för mycket mys och förhoppningsvis lite härlig shopping =)
Mycket mera kräver inte jag,är nöjd bara jag får vara ledig i hop
 med Janne & Ella

Men nu är det hög tid att gå in i duschen innan det är dax att
fixa mat,och som sagt dessa konstiga dagar....idag blir det
Pytt i panna .....på en torsdag!!!!!!!(här hemma äter vi alltid pytt på tisdagar av någon anledning=))
Jaa,jag säger då det.



                                                              Kram Thess

5 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Jag håller med dig att det blir förvirrat med dagarna... igår kändes det som att det var fredag på något konstigt sätt. Oj, vad gött med skattepengar! Mina kommer inte förrän till jul, jag ville ha det så, kan vara gott det också. Men min mans kommer ju nu :-)Kram

House number 11 sa...

Ja, helt otroligt att detär fredagi morgon!
Fina bilder, ochhärligt med Stockholm!
Kram Jenny

Ekenäsliv sa...

Eftersom jag är ledig på fredagar så infinner sig fredagskänslan redan på torsdagar för mig:)) Imorgon ska jag städa=))
Idag har vi köpt en ny leksak till tösen, men tror att jag kommer ha minst lika kul med den, nämnligen en studsmatta. Jag som aaaaaaldrig skulle skaffa en sån, men man kan ju inte vara sämre än att man ändrar sig;)) Oj, så glad hon blev!!!
Fick skattapengarna idag, inte så jättemycket dock, men bättre plus än minus=) Vi ska nog till Sth i sommar med då min bror bor där, så jag spar väl slanatna tills dess, tror jag;))
Natti natt!
Kram Anna

dianasdrömmar sa...

Härligt med skattepengar, dom får gå till lite heminredning och till Turkietresan kram Diana

kråke sa...

Härligt med fredag!!:))

Kram på dig och mysig helg:)

kråke