lördag, juni 23, 2012

Dagen efter & Midsommaraftom i bilder !!

Godmorgon mina fina vänner!
Hur mås det i dag då?
Sitter huvudet fast där det ska eller känns det som om det ligger kvar på
kudden kanske hrmm =)
Själv måste jag säga att det känns helt ok....trött,men det beror nog snarare
på lite för lite sömn.
Premiär sovandet i stugan gick alldeles utmärkt annars.



Sitter vid klaffbordet och har precis ätit frukost,ska sätta i gång
och diska lite och sedan är det operation altan bygge som gäller.
Och medans jag tar tag i disken så får ni ta del av våran midsommar
i bilder.
Hoppas att ni hade en jätte fin och mysig dag i går!!!!


Morgonen började med god frukost hemma!

När vi kom ut till stugan var det dax att städa av lite och binda midsommar krans till Ella!


Min söta lilla unge!!!!

Sedan var det dax att ge sig iväg till midsommar firandet
med Mamma,Pappa,Morfar,Morbror David & Madde!


Här med Pappa till vänster och Morfar till höger!

Årets midsommar stång var helt full med pioner!

Efter dansen var det dax för traditionsenlig fiskdamm för alla barnen
och lotteri köp i dom små söta bodarna!



När alla var nöjda och belåtna gick vi tillbaka till stugan för en ordentlig fika!

Börjar inse att det var vääääldigt mycket bilder,så jag tror att vi gör en del 2
i kväll.
Och nu ropar dom dessutom på mig att dom behöver hjälp.
See you later!!!!



Kram Thess

6 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vilka fina bilder så härligt det ser ut! ha en fin midsommardag! kram Nilla

Tina sa...

Jo tack, mitt sitter fast om än lite blött. Tvättar nämligen fasaden..
Underbara sommarbilder, precis som det ska vara!

kram

Helenas enkla vardag sa...

Vilken lite söt midsommarflicka!
Vi hade också underbart!
Kram Helena

svart vitt och rött sa...

Härlig dag det verkar ha varit för er... min var också toppen! Huvudet sitter fast... det känns :-) Kram

kråke sa...

Underbara bilder!:)) fortsatt härlig helg på dig:))

Kram kråke

Rose Garden Malevik sa...

Hej Thess
Vila underbara sommarbilder :)
Hoppas Din Midsomar e bra
å missa nu inte

M
I
D
S
U
M
M
E
R

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan