onsdag, maj 30, 2012

Plätt race !!!!

Hej vänner!!!
Ledighet har det varit i dag,med STORA bokstäver.
Både efterlängtad och välbehövlig dessutom.
Och inte ett vettigt handtag har gjort heller,och vet ni......
jag skäms inte ett dugg =)
Var och handlade lite på för middagen och sen har vi lekt med barbie,
läst Bamse och haft plätt race till lunch,jag förlorade STORT.....
Den ungen kan äta hur mycket pannkakor/plättar som helst,vet inte
vart hon stoppar det =)







Sen finns det ju en anledning till varför det inte har blivit
någonting gjort här hemma idag......ja,jag bytte till en ny telefon igår,
Iphone den här gången,och har verkligen aldrig  förstått tjusningen
med den, föränn nu......shit vad rolig ...och lätt,hade fått för mig att den
skulle vara skit krånglig.
Så jag måste väll erkänna att dn har upptagit min tid stor del av dagen.

För tillfället siter jag i soffan och bara lyssnar på min lilla 4-åring som leker
för fullt i sitt rum,v i l k e n fantasi dom har.....och vilket ord förråd
som man liksom inte hör annars,kan knappt hålla mig för skratt =)

Jag gjorde Lemonad/Citronsaft i helgen (till J´s stora lycka)
Bilder och recept på det kommer i morgon.

Nu önskar jag er alla en lugn och skön kväll.



                                 Kram Thess

7 kommentarer:

Tina sa...

Mums så gott det där plättornet ser ut!!
Det är bra, man behöver en dag utan måsten då o då..

kramen

kråke sa...

mmmm...oj vad plättar och oj vad gott det ser ut:))) Låter som en superhärlig dag:))

Kram på dig:)

kråke

Lifestyle By Lena sa...

Precis så som en ledig dag ska vara, det gjorde du bra :)
Allt annat kan göras en annan dag!

KRAM

Ekensäliv sa...

Oj vilket plättrace!!! Ja i dem står man sig slätt kan man säga;) Har en tjej som är tokig i det med.
Visst är det underbart med deras fantasi, vart kommer allt ifrån och var man likadan liksom??? Man glömmer snabbt…
Ha ha , jag har ju en sambo som är mac-expert så jag frågar ju alltid honom när det är något med datorn eller telefonen här hemma. Lustigt för jag jobbar med 1st line support på en IT-avdelning, hur går det ihop
då??? :)
Kram på dig!

Lilla Majken sa...

Vad gott, jag förstår att hon äter många...Jag måste verkligen lära mig att slappna av, just nu har jag konstant dåligt samvete och känner att inte gör tillräckligt.

Ha det gott. Väntar med spänning på receptet på Citronsaften.

Kram Therese

Anonym sa...

Mmmmmm, så mysiga bilder och en sån mysig dag. Det är så lediga dagar ska användas, förutom telefongisslet då förstås :) :) he he.
Kram
AC

Bromans Bravader sa...

Smarrigt!
Japp Iphone är grejjen, fattade det inte heller förrän jag fick än men nu är jag fast! (Farlig på nätterna som sagt...)