fredag, maj 18, 2012

Klämfredag !!!

Godkväll i stugorna!!!
Jaha då har jag oxå jobbat klart och får var lite långledig =)
Och vädret ser ju ut att hålla i sig över helgen(hoppas,hoppas)
Här hemma blir det lite grillat till kvällsmat och
"let´s dance"på tv´n.

Men i morgon...då bär det av till kolonin igen,tänkte
köpa lite bark att lägga mellan mina pallkragar och se
om jag kan få tag i fina plantor till min (lite för stora) rabatt.
Börjar nämligen blir förskäckligt trött på att bara få rensa ogräs
så nu tänker jag plantera så mycket så  att skiten(ursäkta)inte
får någon chans att få någon plats att växa på...så det så =)

Men nu ett bad och sedan soffan.

Hoppas att ni har haft en skön dag!!!!





Dessa godingar bakade jag härom dagen och tänkte
att mina jobbarkompisar ska få mumsa på nästa vecka.



Kram Thess

9 kommentarer:

House number 11 sa...

Så lyxigt att vara jobbarkompis till dig!:) Mums!
Kram Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Vad glada dina jobbarkompisar ska bli!! De kakorna såg jätte
goda ut, recept?
Ha en skön helg!
Kram Suss

Bromans Bravader sa...

Behöver ni personal? =)
Kram Jannike

Bromans Bravader sa...

PS You got mail....

dianasdrommar sa...

Tror jag ska bli jobbarkompis med dig ;) kram Diana

Anonym sa...

Vad mysigt det låter, att åka till kolonin.
Dina arbetskamrater måste ha det toppen!!!
Kram
AC

Lilla Majken sa...

Vad gott! Min mamma bjöd på knäckebröd, bakat efter ditt recept. OMG, vad goda, jag kunde inte sluta äta.

Kram Therese

Sofi sa...

Ser riktigt gott ut!
Har suttit och läst dina tidigare inlägg om er koloni, så mysigt att äta frukost där ute:)
Här är vi också i "gräs tagen" så att säga, men vi ska så. Tanken var idag men jorden som vi beställt har tydligen hamnat på villovägar för hit har den inte kommit än:) Så kan det va!:)
Önskar dig en härlig Lördag!
Kram Sofi

Ekenäsliv sa...

Hallå Thess!!! Är inne på samma linje som du alltså. Plantera i krukor och pallkragar och så MYCKET som möjligt så att inte ogräset får en chans ha ha ha. Rensa vill vi inte, bara njuta av det goda;))
Kakorna ser supergoda ut mmmmm.
Ha en fin kväll!
Kramar Anna