söndag, maj 06, 2012

Jag har blivit faster !!!.....nästan

Ja....sååå är det inte riktigt men nästan=)
Lillebror och hans tjej har köpt en kattunge som
ta mig tusan är det sötaste jag har sett!!!!
Och det gulligaste av allt....hon heter Maggan!!
Tyvärr är jag allergisk men jag kunde ändå inte låta bli att köra
ner näsan i den alldeles underbart lena pälsen.





Annars var det en koloni tur i förmiddagen och sen jobbat några timmar.
Hoppas att ni alla har fått njuta av solen i dag även om vinden varit lite kall.
Nu är det visst min tur att hoppa i badkaret hör jag och sen
tänkte jag faktiskt försöka mig på att göra lite rabarberkräm till kvällsmat
För rabarber....det har jag så att jag skulle kunna sälja på torget...alla redan =)

Ha en mysig kväll så hörs vi i morgon.




Just det vet inte om jag har sagt att jag har så fruktansvärt
mycket tulpaner ute i kolonin?
Så jag tänkte att jag skulle räkna lite " snabbt" .....293 st senorkade jag inte
räkna längre haha.
Kanske skulle ställa mig på torget med dom oxå ;)


                                                                     Kram Thess

5 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Men oh så söt!!!
Du får buda hit lite tulpaner hörru. Jag har typ 10 som jag vaktar med mitt liv för rådjur och annat patrask som stryker omkring här på nätterna. Var nyss ute och sprutade lite rådjursmedel runt omkring rabatterna. ha ha. Galet - kanske!

Ekenäsliv sa...

Va kul, jag har också blivit lite "faster" då min bror skaffat en hundvalp ju:)
Oj vad det växer hos dig!!! Här ser det ut som en krater dragit fram, ha ha. Med tanke på grävmaskiner som dragit fram blir det ju så. MEN idag har jag påbörjat in planteringhörna, så jag är lagom mör i kroppen nu;)
Natti nat!
Kram Anna
Ps: Tack för din gulliga kommentar om artikeln, det värmer så.

Lilla Majken sa...

Maggan är ju helt bedårande!!!! Men vilken otrolig skillnad på rabarber, mina har ju knappt kommit ovan jord.

Kram Therese

dianasdrommar sa...

Vilken fin koloni du har och Maggan är så söt så man nästan dör :) kramar Diana

Tina sa...

Hon är ju bedårande söt!

kram