tisdag, maj 29, 2012

Helgen i bilder !!!

Godmorgon mina fina!!
Hoppas ni har sovit gott =)
Här hemma vaknade jag pigg och utvilad faktiskt innan klockan ringde.
Dagar som börjar så måste ju bara bli bra .....eller hur!
Jobb och dagis står på schemat,och på lunchen måste jag se om jag
kan plocka ut en ny mobiltelefon på mitt abonnemang,den har
liksom gjort sitt om man säger så.
Glaset är så repigt att jag hela tiden får stå och vinklade den för att se =)

I morgon är jag och Ella lediga,undra vad vi ska hitta på då?

I dag bjuder jag på bilder från helgen.

Ha en underbart skön dag mina vänner.








Kram Thess

9 kommentarer:

Casa of Mia sa...

VAckra bilder, ha en fortsatt fin dag kram

Tina sa...

Dina blommor är underbara, nu längtar jag redan efter varmare väder igen. Skurarna duggar tätt här...

kramkram

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bilder! Alum el kirgislöken är så fina, har en själv som blommar för första gången, så fin!
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Oj, oj ,oj - skulle behöva lite råd av dina gröna fingrar när vi kommer dit hän att trädgården ska fixas till:))
En bra tisdag har det varit tycker jag:)) Hoppas du haft det med!
Kram Anna

kråke sa...

Underbara blommor av underbara gröna fingrar förstår jag...:))
Skulle nog behöva ett och annat tips;))

Kram på dig:)

kråke

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vackra blommor! Visst njuter man av alla växter som exploderar nu. Tusen tack för fina kommentaren hos mig, kram Victoria

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vackra blommor! Visst njuter man av alla växter som exploderar nu. Tusen tack för fina kommentaren hos mig, kram Victoria

svart vitt och rött sa...

Vilken härlig blogg du har! Och så duktig på att göra goda bakverk!! Jag kikar gärna in igen och lägger till dig i i min blogg... hoppas det är ok! Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Verkligen fina bilder! Kram Nilla