fredag, april 13, 2012

Plättar !!!!

Tänk att det kan vara så himla skönt att
rensa och städa...det är ju helt galet =)
Ni som har varit inne här ett tag vet ju att vi flyttade
till den här lägenheten för 2  1/2 månad sedan och nu har vi
ett rum som har stått sedan dess och där inne finns allt som
vi liksom inte riktigt vet vart vi ska göra av,men i dag var det dax!!!
Jag står helt enkelt inte ut med att se eländet längre dessutom

är det meningen att det ska bli mitt sk pysselrum =)
Och nu börjar det att rycka mer och mer i pysseltarmen så det var bara att
sätta i gång.
Köket har oxå börjat få sig en liten vår "make over" med lite nytt på hyllor
och i tallrikshyllan.

Hoppas att ni har det riktigt skönt denna Fredag, och att ni får en lugn och skön helg
men värme och sol.
Här hemma blir det pizza från bästa pizzerian i stada.
Och sen blir det mys i soffan hela kvällen med godis snacks och "Let´s dance"






Dagens lunch bestod av plättar i stora lass.

Trodde nästan att ungskrutten skulle spricka =)

Kram Thess

7 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Kan jag boka dig? Jag har två rum som jag inte har tagit tag i än... men som jag mååååååste ta tag i snart. Två rum fyllda med bråte.. phu!
Ha en uuuunderbar fredagskväll!!
Kram J

Frostrosor sa...

Roligt att du orkar göra klart hemma! Själv har ett dåligt samvete hängandes över mig, men skyller på att vi inte har fått vårt förråd :-)
Trevlig helg och vilka mumsiga plättar!

House number 11 sa...

Ha nu en underbar helg!
Kram Jenny

Vintage House sa...

Åh så underbart härligt att få rensat den känslan är så skön....
ser härligt gott ut....
önskar dig en skön och mysig helg
kram
sandra

Ekenäsliv sa...

Go kväll tjejen!
Så härligt att jag kunde inspirera dig:) ordning o reda är underbart eller hur;) vi har bott i vårt hus sen sept förra året så jag vet vad du menar.
Skönt att det gick bra hos doktorn, klart man ska ha belöning då:)
Sköt om dig!
Kram Anna

LissAnna sa...

Men åh så gott. Nu blev jag sugen.:-) Stina

Sahra sa...

Ett pysselrum skulle vara fint. Eller skrivarlya. Men då behövs en större rokad på övevåningen och just nu känns det övermäktigt. Så jag fortsätter sprida ut mig på nedervåningen.

Mums så gott det ser ut med plättarna.