torsdag, april 05, 2012

Nu har ni väll tagit helg alla mina vänner.
Det gör ni rätt i och jag hoppas att ni alla får
en lugn och skön Påsk helg =)
Själv ska jag faktiskt jobba i morgon (varför göra som alla andra)
Och faktum är att det ska bli ganska skönt,jag mjukstartar med att
jobba 3 timmar och sen vara ledig lördag & Söndag.

Men i dag har jag faktiskt gjort lite grann och inte bara suttit i soffan.
Tog en sväng om med snabeldraken och bakade lite Dumlekakor (Bild på det
kommer i morgon)

Nu ska jag ta och gosa lite med min alldeles egna lilla påskkärring
som förövrigt är bland det skitigaste jag någonsin sätt =)
Så det blir badet för både henne och mig.
Ha en skön kväll sötingar.



                                                                Kram Thess

4 kommentarer:

Lifestyle By Lena sa...

Åh vilken söt liten påskkärring du har! Och de där dumlekakorna du nämnde vill jag gärna ha receptet på ;)

Kram

Blan betong och gammeldags pioner sa...

vilken söt lite påskkärring du ha! Jag blev lite besviken i dag när inte en enda påskakärring hittat till oss!! Det blir att äta upp godiset själva! Ha en härlig påsk kram från Maja

dianasdrommar sa...

Fint du har gjort kram Diana

Anonym sa...

En stor påskkram till dig. Hoppas du får en riktigt skön påsk!!
AC