måndag, april 09, 2012

Mys & Jobb !!!

Här sitter vi i soffan och myser lite jag och Ella
och tittat på "Ebba och Didrik" lilla frökens nya favorit =)
I dag är det jobbdax för mig igen men bara några timmar
sen ska jag hem och köra ner huvudet i påskägget i gen
det kan ju finns några godbitar kvar.....om man har tur =)

I går var vi som sagt hos min mamma med sambo på påskmiddag,
och åt lammstek med hasselbackspotatis och rödvinssås....himmel så gott det var!!!!!
Kan inte komma på att jag ätit lamm förut men det var absolut
inte sista gången =)

Annars tycker jag att påsken har varit bra,lugn och skön,precis som
jag vill ha den.
Det enda jag kan önska mig nu är att vi får vara friska
och att det blir vår nuuuu!!!
Hoppas att ni får en skön sista dag på denna påskhelg =)

                                                        Puss & Kram






Kram Thess

8 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ja visst har det varit en bra påsk, men värmen... hallååååå....
Kram J

Bromans Bravader sa...

Ja visst har det varit en bra påsk, men värmen... hallååååå....
Kram J

Ekenäsliv sa...

Underbara bilder Thess, som alltid!
Tack va rar du är=) blir så glad av dins fina kommentarer med!
Nu hoppas jag verkligen med att ni får vara friska, hujedamig vad tråkigt det är. Vi har återhämtat oss och gissa om vi ätit kopiösa mängder godis;)
Ha en riktigt bra vecka nu!
Kram Anna

House number 11 sa...

Hoppas att ni får vara friska nu!
Ha en underbar vecka!
Kram Jenny

Tina sa...

Påsken avslutades ju med regnet från den 'mörka sidan' men det gick ju det med..jag hoppas på sol snart igen!

Ha en bra tisdag

Lilla Majken sa...

Härligt att ni fick en lugn och skön helg. Ja, nu längtar jag också efter vår och fint väder. Här är det grått och trist...nu klagar jag lite men jag blir så trött av det här vädret.

Ha det gott. Kram Therese

Vintage House sa...

Påsken har varit bra synd att det är så kallt och grått regnat hela dagen och vi har varit inomhus längtar när värmen kommer :)
Härliga bilder
Kram
Sandra

, sa...

Ha ha, här ser vi också på Ebba och Didrik. Alfons såg jättekostigt på mig när jag sjöng med... Ha ha! Serien var ju huuur bra som helst, tyckte jag. Kan ändå se charmen 20 år efter
Kram!