tisdag, mars 13, 2012

Tårta & Rosor !!!!

Tjingeling vänner!!
Nä nu börjar jag bli less på att vara sjuk =(
Och med en 4-åring hemma blir det liksom inte mycket till vila
för varken mig eller J.
Förutom mitt på dagen när vi somnade var för sig......jag i soffan,J isängen
och Ella........satt och lekte i sitt rum och hade lagt sig på mattan och somnat!!!!!
och där låg hon och sov i nästan 2 timmar =)
Annars är det mest soffan,tv´n datorn som gäller här hemmaOCH icke att förglömma
Smurfspelet som Ella fick i Söndags.
Riktigt kul faktiskt,och kul att vi kan spela tillsammans.
Men naä nu är det nog dax för lite nässpray och hostmedicin
och sen en dopp i plurret.
Bjuder på lite tårt & blom bilder från helgens kalas,tänkte att dom kunde
matcha det fina vår vädret.
Ha en skön kväll mina vänner så hörs vi i morgon.







Kram Thess

8 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Vilken underbar tårta, krya på dig:/

Mrs Sunshine sa...

Fantastiskt vilken tårta! Rena drömmen:-)

Bromans Bravader sa...

Men wow, vilken tårta!!!!
Kram

Lilla Majken sa...

Trist med långdragna förkylningar. Fantastisk tårta.

Hoppas hela familjen blir frisk snart. Kram Therese

Vardaxlyx sa...

UNDERBAR tårta!! Här skickar jag dig friska kramar och önskar dig en trevlig onsdag!!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vilken superfin tårta! Och vackra blommor på det. Födelsedagsbarnet måste vara glad! kram

Vintage House sa...

Men så tråkigt att ni inte är på bättringsväg...
härligt fin tårta och rosorna är inte fy skam....
En stor krya på dig kram
sandra

Ekenäsliv sa...

Helt fantastiska bilder!!!
Krya på dig och familjen nu, hoppas ni känner er pigga till helgen iaf.
Kram Anna