fredag, mars 09, 2012

Stort Tack !!!!

God förmiddag på er denna veckan bästa dag (för många)
Vill börja med att Tacka!!! för alla grattis hälsningar här i går,och även till er som skickade sms =)
Det värmer mitt hjärta mycket!!!
Det blev en riktigt bra födelsedag med paket och skönsång på morgonen,och även fin sång av mina
fina kollegor på morgon mötet =)
På kvällen hade jag" beställt" mat ifrån stans bästa Thai resturang men precis inna J skulle åka iväg för att hämta så fick Ella helt plötsligt hög feber och blev jätte dålig så henna var det bara att hälla i alvedon
och tippa i säng,så jag och J fick fira själva.
Men efter en skål chips och ett avsnitt av favvo serien "Revenge"var det dax att knoppa för oss oxå =)
Så med andra ord blev det till att vara hemma och ta hand om sjuk dotter idag som för tillfället ligger och
sover i soffan brevid mig.
Bilder på mina fina presenter kommer under dagen.

See ya!


                                                           Kram Thess

5 kommentarer:

Mamma till 4 sa...

Nää inte sjuk igen!!
Va härligt att du hade en bra dag =)
Kramen ♥

Especialmente Gaspas sa...

Lovelly :)

♥ Fyra årstider sa...

Grattis till min söta vän!!

Kram Lotta

Vintage House sa...

Hej
Men vad tråkigt att hon blev sjuk igen:(
ni får fira en anna dag...
härliga ranunkler

önskar dig en skön och härlig helg
kram
sandra

Vardaxlyx sa...

Åhhhh nej sjuk igen!! Snälla va envist det va =(
Jag vill önska dig en trevlig fredag trots det.
KRAM