lördag, mars 10, 2012

Lördag kväll & Mellofinal !!

Hej mina underbara vänner!
Vad har ni gjort denna Lördag?
Själv har jag jobbat och nu sitter jag i soffan med världens sötaste tjej och tittar
på Madicken.
Imorse hade skruttan nästan 40 graders feber och inte speciellt uppkäftig om jag säger så,
men nu tycker jag att hon är ungerfär som vanligt igen.
Hoppas att hon är skapligt pigg i morgon då vi ska ha gemensamt födelsedagskalas
hon och jag (hon hade inget när hon fyllde för det var i mellandagarna och ingen var ledig plus att det var mitt i flytt och kartongkaos)
Så nu håller vi tummarna att hon inte blir sämre i natt.
Här hemma ska det självklart tittas på Mello finalen och mysas,och nu till den stora frågan.....
Vem vinner?????
Om ni frågar mig så borde det stå mellan Loreen & Danny utan tvekan,men med tanke på
hur svenska folket har röstat hittils så vet i katten.....det kan gå hur som helst =)
Ha en skön kväll mina vänner.




Kram Thess

3 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Japp, Loreen eller Danny tycker jag också! Egentligen är Loreens låt bättre men jag gillar liksom Danny också. Och barnen hejar på honom.

Vilken fin bild på dig i förra inlägget. Kul att se dig =)

Ha en härlig mellokväll
Kram

Frostrosor sa...

Önskar dig en finfin söndag!

Hajan sa...

Jag röstade på båda två,men lade ett par extra röster på Loreen,visst var hon fin.
Danny blev lite ledaen såg jag. Men så är det i en tävling man vet aldrig.Jag tror på denna låt i BakKram från en gammal gumma