tisdag, mars 27, 2012

Lite koloni !!!

God morgon mina vänner!!
Hoppas ni har det bra denna tisdags morgon =)
Själv känner jag mig tyvärr lite hängig igen =(
Ont i bröstet och halsen och känner mig allmänt seg.
Men jag är ledig i morgon och får väll försöka att kurera mig då,hoppas
på sol och värme så att jag kan sitta mot en husvägg och få
lite sol på min lätt rinnande näsa.
Kanske måste baka något oxå när jag kommer hem i kväll.......det mår man alltid bra av :)

Nu kan jag visa lite bilder från helgens koloni plantering,strulet var att när jag ska importera nya bilder
från kameran så är det ju bara dom senast tagna bilderna som ska föras över.
Men neeej då alla 342 st som finns i kameran förs över så nu får jag sitta och radera typ alla
förutom 12 st.
Har man inte jobb så skaffar man sig.

Vad gör ni i dag?





Kram Thess

4 kommentarer:

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hallå! Vilka härliga arrangemang..visst blir man glad av sol och lite vårpiff?????? Krya på dig nu! kram från Maja

Ullis sa...

Hejsvejs, vilka fina bilder, va hårligt med vårblommor..
Kramar

Vardaxlyx sa...

Hejsan söta!! Vilka våriga och fina bilder du bjuder på =) Gillas lixom!!
Kram i solen

kråke sa...

Underbara våriga bilder!! Ha en härlig dag i solen och kryakram:)

kråke