söndag, mars 25, 2012

Blommor & Nya Kuddar !!

Jaha ännu en vecka har gått och ingen har en
aning om vart den tog vägen.
Själv har jag jobbat hela helgen,men i mellan arbets passen har det mest handlat om blommor....
så mycket att jag faktiskt totalt missat att det var våffeldagen i dag!!!!
Och det är inte likt mig att missa en sån sak,det kan jag lova =)
men som sagt  det har mest handlat om blommor,i går inhandlades dom
och i dag har jag planterat. Massor med krukor har fått ny jord och nya
fina blommor.
Skulle faktiskt kunna hålla på med det här hela dagarna....så roligt tycker jag att det är =)
Men nu är det i allafall fint och färgglatt ute i kolonin =)
Och självklart hade jag ju tänkt att visa bilder på detta.....men näää nu strejkar datorn eller
kameran (vet inte vilket faktiskt ).
Så det får i stället bli lite bilder från sovrummet och nya kuddar som jag köpte i veckan.
Hoppas ni har haft en skön helg och verkligen varit ute och njutit av detta underbara väder.
Nu är det dax för plurret och lite grillad fläskfilé,och efter det är det rumpan soffan och fötterna på bordet som gäller =)



Dom jeansblå kuddarna kommer i från Åhléns


Älskar mina sängkläder från "Himla"

Kram Thess

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara kuddar du införskaffat! Jag kör också med mycket blått här hemma i vår. Blått är flott! :) kram Jenny

Lilla Majken sa...

Ser mysigt och fräscht ut. Sov så gott.

Kramar Therese

Sahra sa...

Somrigt och fräscht sovrum. Jättesnyggt.
Missa våffeldagen? Hur är det möjligt. Tycker man blir påmind överallt. Mumsigt är det iallafall med hjortronsylt. Ha en fin söndagkväll

Ekenäsliv sa...

JÄTTEFINA kuddar!! Blir inspirerad av att ta in lite ljusblått i vårt sovsom nu när jag ändå har chansen;-)
Ha de fint!
Kram Anna

dianasdrommar sa...

Vilket ljuvligt sovrum, vi ska göra om vårt och har hittat en alldeles ljuvlig tapet. Ha en fin måndag!kram Diana

vardaxlyx sa...

HJÄLP vilket fint sovrum du har!
Jätte fina kuddar =)
Jag vill även önska dig en kanon trevlig måndag!!
KRAM i stora lass

Lilla Majken sa...

Hej igen. Kolla din skräppost för att se om det har hamnat något från Ramsign där. Hon har tydligen skickat info nu men inte hört av dig.

Kram Therese

Casa of Mia sa...

Jättefina kuddar, ser så ljust och härligt ut kram

Dennis sa...

Hej :)

Har en fråga, var köpde du dom stora kuddarna som är längsbak? och hur stora är dom? jag är ute efter såna, :) Kram Dennis

Sofi sa...

Vilka ljuvliga kuddar! Så fint med blått och vitt:)
Önskar dig en fortsatt härlig Påsk!
Kram Sofi