torsdag, februari 16, 2012

Mmmmm !!!

Hello !!
Hur har ni det denna torsdag kväll?
Här hemma sprider det sig en underbar doft just nu....står nämligen
30 st nybakade cup cakes på köksbordet som jag fixade när jag kom hem från jobbet.
Måste säga att jag trodde det skulle ta betydligt längre tid men jag måste ha varit rakarn´s effektiv =)
Frosting och dekorationer får jag göra i morgon så att dom är fräscha och fina när Camilla kommer och hämtar dom.
Måste en en gång tipsa om nätbutiken Rum.287  som drivs av gulliga Ulrika,finns så mycket fina saker!!!!
Har bl.a mycket fina smycken och härliga kuddar.
finna oxå jätte härliga saker i ståltråd tillverkat av en tjej som heter Jennie Ström, den tjejen har fantasi ,underbart =)
Nu är det dax för ett dopp i plurret ( med min nya plopp).
Och sen dax för veckan avsnitt av Revenge ,någon som ser den??
Om inte så gör det, riktigt bra faktiskt vi är helt fast =)
Ha en skön kväll mina vänner.
(Denna underbara bukett fick jag av J på Alla hjärtans dag)



Kram Thess

3 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Vilken underbar bukett! Vet du vad, jag har också en tallrikshylla på gång här, hihi... Ska bli kul när den väl kommit upp! Ha det fint, kram Jenny

Mamma till 4 sa...

Vilken fin bukett.
Du glömmer väl inte att visa cuppisarna när dom är klara? =)
Kramen ♥

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Vilken underbar bukett!
Vet du vad jag fick då...?
Inte något lika romantiskt, kan jag ju säga...
En trådlös mus till min nya dator...
Välbehövligt kanske, men romantiskt njaaa...


Kramis till dig!
Fröken Vit.

Å duuu, vilket smakfullt vardagsrum du har!
Superfint!