söndag, januari 22, 2012

Thess följetong !!

Härlig söndag eftermiddag på er!
själv har jag precis kommit hem från jobbet,så nu tänker jag ta söndag kväll med bubbelbad,
lite gott och äta och senare lite snacks i soffan.
Men först denna flytt följetong.....suck.
Jo vi skulle ju alltså ha fått nyckel till lägenheten i dag för att börja flytta in alla kartonger vi har som står här hemma,och sen packa upp det i lugn och ro för att sedan ta tillbaka dom hit och packa ner det sista.
men nu ringer alltså killen som bor i lägenheten i fredags kväll och säger att han inte kommer in i sin lägenhet.....den i sin tur är färdigstädad och nycklarna är inlämnade på deras bostadskontor,men...dom som bodde i DEN lägenheten skulle ha skrivit på en fullmakt som sa att han fick ta över den innan 1 Februari...Men dom killarna som bodde i DEN lägenheten har flyttat hem tillTyskland.....så dom får dom inte tag i!!!!!
Och där är vi,fattar ni att jag håller på att tappa förståndet och är så förbannad (ursäkta språket) att jag tror att jag snart får en mindre infarkt.
Så här sitter vi med nästan hela lägenheten nerpackad och kan inte göra någonting,knappt laga mat =(.
Men det värsta av allt är att både J och jag har tagit semester en hel vecka f.r o m nästa söndag vilket betyder att vi kommer att bara sitta av 3 semester dagar till ingan nytta.
Men men jag kan inte göra ett skit åt saken i alla fall så det är väll bara att gilla läget,men det är klart,det blir väll inte bätter av att man har ett kontroll behov som förmodligen är något utöver det normala ha ha ha =).
Nä nu blit det nya Drömhus & Trägård i badkaret...det kan inte gå fel.

Visar bilder på buketten jag gjorde till min Mamma i fredags =)



                                                                         Kram Thess

8 kommentarer:

Mamma till 4 sa...

Nääää va tråkigt.
Hoppas det löser sig fort!!
Och önskar dig en trevlig kväll trots allt.
Kram på dig vännen ♥

Vintage House sa...

Tråkigt tråkigt är man vill så mycket...
kram
sandra

, sa...

Gud vad duktig du är på att binda bukett, super fin. Din mamma måste blivit glad!

Tråkigt med väntan...
Kram Anna Lena

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vilken underbar bukett...

Ha en go kväll!

Bromans Bravader sa...

Åh nej vännen, vad frustrerande. Förstår att du blir smått irriterad. Lätt sagt!
Låter bättre med Drömhem och trädgård i badet. Inte fel alls.
Kram Jannike

Och du, vilken vacker bukett. Din mamma måste blivit glad.

Lotta sa...

Fy vad tråkigt, men vilken underbar bukett du gjort man blir glad bara man ser den!
/Lotta

Mamma till 4 sa...

Hahaha, du är rolig du, men du jag skulle aaaaaldrig ha akrobatiska övningar i sängen hihi
Kramen goa du ♥

mitt liv som jag sa...

Fy vad tråkigt med sådant strul. Men vilken fin bukett du gjort, verkligen härlig! /Jennifer