fredag, januari 27, 2012

Nya bud del 2 !!!!

Godkväll mina söta vänner!!
Vill bara titta in och önska er en skön och härlig helg,och
ge er senaste "Flytt nytt" =)
Jo då nu går flytt lasset på Söndag förmiddag !!!!
Nu gäller det bara att se till att folk kan hjälpa oss efter som vi nu försöker att ta allt på en gång.
En liten hake bara,eftersom vi nu får komma in innan onsdag så har karln inte städat lägenheten
ÖVER HUVUDTAGET vilket resulterar i att jag har 2st lägenheter att flytt städa,tack gode Gud att vi har semester....så har ni inget för er i helgen så är ni varmt välkomna till Linköping !!
Ha nu en skön kväll alla fina.
Jag är så oerhört tacksam att jag har er ALLIHOPA!!!!




Kram Thess

3 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Wow, vad kul! Grattis!!!
Ska bli så spännande att följa...
Kram

Ljuva lantliv sa...

Lycka till med flytten. Ska bli så kul att se bilder från nya hemmet!!
Kram till dig!
Anna ♥

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Titta in hos Tess!

Tack söta du, vad du är gullig som tänker på mig och min lilla pappa.
Det värmer verkligen ska du veta.

Ja, visst kan det bli farligt dyrt med allt snyggt från Formex, hahaha.
Åhh, vad roligt att ni skrattade åt mammas historia bägge två!!
Jag och mamma kan ju fortfarande börja asgarva åt den stackars lastbilsgubben, som hon lurade iväg... hehe.

Rackarns vad spännande med flytt imorgon!
Ska bli jättekul att få se sedan!
Trist bara att de inte städat efter sig.
Vilken vacker sovrumsbild du visade också för några inlägg sedan.

Kramis!