måndag, januari 02, 2012

Ny header !!

God morgon Måndag!!
Nytt år....ny vecka....och ny header!
NU kan det gärna få bli vår för min del,skulle det komma ordentligt med snö nu
(vilket det säkerligen gör) skulle jag nog ärligt talat bli förbannad =( (som om det skulle hjälpa)
Nu känns det ju faktiskt som om det kvittar,även om jag älskar snö och kyla så kunde det ju liksom ha kommit lite tidigare.
Nu längtar jag ut till kolonin så det värker i mig.
Vi har så mycket blommor där ute så ni kan inte ana....Det ska bli så kul att få visa er allt vackert,
och dessa Pioner ......7 st STORA buskar som hänger över hela staketet...jag får nog ta och visa lote vår / sommar bilder snart,eller är det för tidigt än ?
Nu är det i allafall dax att göra sig  i ordning och bege sig till dagis och jobb.
En skön dag önskar jag er alla!!!

Och på tal om vackert...Kolla in "Bloomingville´s" vår/sommar katalog om ni vill ha vår inspiration,
jag trodde nästan jag hade dött och kommit till himmlen ha ha =)


Kram Thess

2 kommentarer:

vardaxlyx sa...

ÄLSKAR din head! Kanon fin tycker jag =)
Sen är ju din blogg fin oxå hihi!
ha en underbar dag!
Kramkram

♥ Fyra årstider sa...

Åååå vad mysigt!! Jag vill komma och fota nu:)

Kram Lotta