söndag, januari 29, 2012

Nu kör vi!!!!

God morgon på er finingar!!
Ja ha då kör vi då...J är borta och hämtar släpkärra,Kompis till J och bror med sambo
kommer om en liten stund och sen är det bara att köra =)
Hoppas att ni alla får en skön Söndag så ska jag försöka att titta in senare...när jag känner att jag
måste ha en pause (och när brorsan fixat nätverk i nya lyan ;)  )


Så här ser det ut hos oss för tillfället !!
                       
                                                                   Kram Thess

10 kommentarer:

Kristina sa...

Hej Thess!!

Halkade in på din blogg och blev nyfiken och det är jag glad över så många roliga tips som jag har fått, tack för det.
Vill önska er en trevlig flytt och hoppas allt går bra :)

Mvh Kristina

Kristina sa...

Hej Thess!!

Halkade in på din blogg och blev nyfiken och det är jag glad över så många roliga tips som jag har fått, tack för det.
Vill önska er en trevlig flytt och hoppas allt går bra :)

Mvh Kristina

Anonym sa...

Lycka till med flytten, hoppas få komma och titta snart och då vill jag ha Tess hemgjorda Semlor :-) Massor av kramar från Jessi!!!

Bromans Bravader sa...

LYCKA TILL!!!!!!
Kram Jannike

Lilla Majken sa...

Lycka till!

Kram Therese

Mamma till 4 sa...

Kikar in och ger en flyttkram, hoppas allt går bra.
Kramen goa vännen ♥

Vintage House sa...

Hoppas att allt gick bra och ska bli kul och se er nya lya...
kram och fin måndag
sandra

Vardaxlyx sa...

ÅHHHH va kul ;-)
Kramkram

Jennnys gömma sa...

Väntar med spänning på att få se nya lyan så småningom ;) kram Jenny

Bromans Bravader sa...

Halloj vännen!! Hoppas flytten går bra för er!
Stor kram