tisdag, januari 24, 2012

Vinterväder ??

Hej
Har ni det bra i vintervädret?
Och framför allt har ni mycket snö?
Här ligger bara ett tunt täcke med snö,så tunt att man ser
gräset igenom,så det känns nästan som det kan kvitta,ska det va så ska det va!
Annars känna allt mest som en ända lång transportsträcka just nu,men i morgon är jag ledig
och då tänkte jag börja städa ur skåp och putsa ett par fönster så vi har lite gjort,om det nu går att
putsa fönster när det är minus grader =s
Men Proppen har lovat att komma hit i morgon en sväng,och hon behöver absolut inte hjälpa mig att städa
men hon kan gott få sitta på en stol och underhålla mig med lite skvaller medans jag sliter,och som tack för trevligt sällskap tänker jag bjuda henne på hemma gjorda semlor =)
Men nu badkaret...och sen mat..och vad är det för dag......
jo just det...Tisdag och vad äter vi då här hemma???
Just det...Pytt i Panna =)
Ha en skön kväll så hörs vi i morgon.




Kram Thess

4 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Finfina kuddar =)
Kram Jannike

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilken härlig blogg!
Och vilka fina bilder du tar..

Kram Maria

Mamma till 4 sa...

Här har vi myyycket snö och kallt. Det kalla vill jag inte ha. Är nog mer vår/sommar människa jag hihi.
Hoppas du får en lovely dag vännen
Kram ♥

Lilla Majken sa...

Hoppas ni kommer in i lägenheten snart så du kan piffa och fixa där. Snygga kuddar.

Kram Therese