onsdag, januari 04, 2012

Ensam Hemma !!!!

Ja ni,,,
Här sitter jag vid frukost bordet och äter frukost alldeles själv....
och GUD vad det är skönt =)
Det blåser halv storm utan för fönstert och regnar utav h ¤%& vete....
och vet ni ? Jag behöver inte gå ut på hela dagan!!!
Tänk att det finns en rättvisa i allafall fniss =)

I dag är ju då tanken att jag ska börja röja ordentligt här hemma inför flytten,och framför allt i Ellas rum.....
...men först ska jag titta på ett avsnitt av "Leiles söta jul" som jag faktiskt har missat,och sen
ska jag nog faktiskt baka lite tror jag...
Hörs senare
Tooodiluu =)

Kram Thess

5 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Najs header hon har fixat minsann! Låter som en riktigt bra dag hos dig, glöm inte bort själva röjningen, bara! ;) kramis Jenny

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Thess!

Tusen tack för din snälla kommentar om bloggen och huset!
*glaaad*

Vad roligt att du liksom jag gapskrattade åt toarulleshållaren när han hade spolat ner den.
Vill inte ens tänka på vad som händer när den ska samsas med diverse papper och annat...
Kan bli dyrt...

Kul att du hittade till mig!
Du skriver också liksom jag, med glimten i ögat och det gillar jag verkligen!

Men med min pappa är det dessvärre inte bra. Istället för hjärtinfarkten hittade de metastaser i skelettet.
:-(

Kram Fröken Vit.

Lilla Majken sa...

Ja, när man ska rensa barnens rum då vill man definitivt vara hemma själv! Härliga bilder från kolonin. Jag behöver all trädgårdsinspiration man kan få. Måste få ordning på vår trädgård i år!!

Ha en fin kväll! Kram Therese

Marion sa...

Ser att du har väldens bästa tidning framför dig också,
vilken inspiration man får där.
Men hittade just till din blogg och här ska jag nog också kunna inspireras en hel del.

linda sa...

underbar vy!!! Vilken trevlig blogg du har, perfekt mix av allt, och skitsnygga foton! Ha en fin helg mvh L