lördag, januari 14, 2012

Att bli uppmärksammad !!!

Ja ni,nu börjar bli mitt vanliga jag igen,lite matt i lacken men annars så...
Här har det tittats lite på tapet...IGEN (,tänk att det ska vara så himla svårt att bestämma sig.)
Och hittat en skomakarlampa till kolonin.
Har dessutom ränsat helt klart i garderoberna...SÅ SKÖNT !!!
J ringde upp killen som bor där vi ska flytta in och det verkar som om vi kan få en nyckel
nästa lördag kväll.
Känns skönt att ha ett ordentligt datum,så nu vart det fart på oss J står i köket och packar ner allt porslin som vi inte kommer att behöva...och jag tog en pause....vilken arbetsledare jag är =)helt underbar faktiskt!!!!
Och vet ni...  i morse när jag slår upp datorn så har jag blivit utnämnd till dagens blogg av gulliga Yesmin med bloggen Vardaxlyx Tack gulliga du dina fina ord,dom värmer mitt hjärt en dag som denna,mitt i all röra =)
Jag hade LOVAT mig själv att INTE köpa några vår blommor innan vi flyttade....om det gick bra????
Nää inte ett dugg =)
Kunde inte låta bli att köpa några primulor till köksbordet och lite ranunklor till köksbänken.
Hoppas att ni har och får och har en härlig lördag kväll.





Inte så inspirerande bild kanske men min verklighet just nu ha ha
Men vet ni....det blir bättre =)
  
                                                                      Kram Thess
                                   

5 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Massa kärlek till dig!! Kram

Mamma till 4 sa...

Ojoj, flyttkaos.. hihi
Ska bli så kul att få hänga på och se hur ni får det =)
Önskar dig en myspys lördagskväll tbx.
Kramen ♥

Vintage House sa...

Man måste ha lite vackert i flyttkaoset.....
oh vad kul att det närmar sig och ser emot att få se er nya lya....
Skön söndag på dig..
kram
sandra

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!
Ja, man är lite matt idag och vill bara gå i morgonrocken heeela dagen...

Härligt att flytten närmar sig!
Ska bli spännande att få se vart det bär hän sen...

Ha det så bra i kaoset! ;-)
Kram!

Bromans Bravader sa...

Grattis, ja jag kommer ju också hit varje dag så jag håller med juryn =)
Åh vad jobbigt att packa och flytta. Men så kul att få packa upp och inreda på nytt.
Hoppas du har haft en härlig helg.
Kram Jannike