söndag, december 11, 2011

Nya lägenheten !!

God kväll alla fina idag har jag inte legat på lat sidan.
Efter en härlig tomtegröts frukost åkte vi bort till den nya lägenheten för och mäta
lite fönster och titta runt lite.
Det kommer bli mycket att göra det är en sak som är säkert,för att få den att kännas som våran,
men det är vi ju vana vid vid det här laget.
Men fönstren överväger allt ,plus att det finns mera barn i området för Ellas skull.
Samtidigt så får man nästan lite kalla fötter för att flytta här i från....men jag vet att var likadant förra gången vi flyttade.
Och det ångrade vi alldrig en sekund.
Åååå jag önskar att jag kunde visa er bilder så att jag kunde få lite smakråd,men det kommer så fort vi fått nycklarna.
Just nu går tankarna runt förfullt mellan måla ,tapetsera,sätta panel,,,,,ja ni förstår.
Visar lite bilder utifrån i allafall.
Fönstren med svart prick under är våra.
Och en liten smyg titt på årets Julgran...ja jag säger ju att jag inta har legat på latsidan.
Resten av detta får ni se i morgon.
Ha en skön kväll....här ska det tittas på "Pan Am"     så klart =)


Kram Thess

6 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Jag fullkomligt ÄLSKAR dessa vackra fönster, och vilket vackert hus. Du kommer definitivt trivas i den lägenheten, det tror jag i alla fall.

Ha en fin kväll! Kram Therese

Bromans Bravader sa...

Vad spännande med en ny bostad!!

Önskar dig en fin kväll
Kram Jannike

Vardaxlyx sa...

Åhh va kul! Huset ser ju kanon trevlig ut =)
Kramkram

Ljuva lantliv sa...

Ser så fint ut, vilket härligt hus! Tycker absolut att ni ska ha tapeten Soltorp nånstans. Den är verkligen fin, ångrar inte mig för en sekund.
KRAM Anna

HOUSE of MANDY sa...

Va spännande med en nu lägenhet. Det ser ju superfint ut verkligen.

Ha det fint.
Kram Amanda

Vintage House sa...

Hej
Ser verkligen toppen ut och kanonvackra fönster...
vi hämtade granen idag så den kommer in under veckan...
kram
snadra