lördag, december 03, 2011

Ljus i vårt hus....

Tänk vad mycket bättre och lättare allt går när man får sova....
Ja precis Ella har sovit hela natten utan att gå in och väcka oss, till och med varit uppe på toaletten själv och somnat om blir det dusov till och med fortfarande när jag gick upp och skulle till jobbet.
I går var vi som sagt och skrev på kontraktet för nya lägenheten och sa upp våran.
En sväng till IKEA blev det oxå och köpte ljus i stora lass,och på vägen hem gick jag in på MIO möbler och gjorde världens fynd men det tänker jag visa i morgon (vilken cliffhanger va??)Nu är det dax för duschen innan det blir taco och julmust i soffan.
Tack för alla gulliga tips angående frökens sovproblem som vi hoppas har löst sig nu (hon hat fått en magisk lampa i sitt rum....det ni.....




Ha en skön kväll alla fina så hörs vi i morgon.

                                  Kram Thess

1 kommentar:

Bromans Bravader sa...

Vilken fin och mysig blogg. Har själv en tjej på snart 4 så ja, jag känner igen mycket av det du skriver. Hoppas du får sova inatt.

Kul att du lämnade ett spår hos mig så att jag hittade hit.
Kram
Jannike